Samsover dere?

M

Moderator Eve

Guest
Sover dere med barna i deres seng, på eget rom eller ved siden av? Og hvor gammelt er barnet? Har dere gjort det lenge?
 
Gutten min på 1,5 sover på eget rom. Det har han gjort siden han var rundt 11 mnd :)
 
Ja, sover sammen med lille på 7 mnd.
 
Ikke samsovet m noen av våre tre barn. Ikke en eneste natt faktisk .
 
11 uker. Samsover ved behov og i egen seng på rommet vårt ellers.
 
Uff.. det har jeg aldri gjort. Trenger plass ;)
 
Sluttet på natta da han var 5 mnd. Men Samsover på dagen enda for kosen sin skyld
 
Samsov med eldste til hun var 17mnd, deretter i egen seng ved siden av våres og så fikk hun eget rom da hun var 2år og 4mnd.
Yngste samsover vi med ennu og han er 20mnd
 
Eldste: Samsov til han var nærmere to, hvis ikke hadde ingen sovet... Han klarte ikke å sove hele natta i egen seng og jeg hadde ikke overskudd til å ta noen kamp... Han kommer ennå snikende i en alder av fire :/

Minste: sovet i egen seng fra dag én, tror han har hatt behov for å sove med oss kanskje 5 ganger :) Han er 10 mnd :)
 
Samsover enda med jentungen på 3....
 
Samsove, han blir straks 10 mnd. Klare ikkje og få han til og sove i egen seng. Håpe han ein dag vil, kjenne eg trenge litt plass snart :p
 
Ja. 1 år og 2 mnd. Har pleid å samsove til de er 2,5 år.
 
Gjorde det, men sluttet for en liten stund siden fordi vi venter minstemann :)
 
Samsov ca halve natten med eldste i 3 år (var alene med henne de årene). 2-åringen sover halve natta med oss nå, men vi må til med å øve til kun egen seng før vi får tvillinger i mars... Tør ikke samsove med han med to nyfødte babyer i/rundt sengen i tillegg [emoji85]

Ellers synes jeg det er koselig å samsove, samtidig som det blir greit for både 2-åringen og oss med litt mer søvn natta gjennom.
 
Samsover med vesla på 6,5 måneder :)
 
Samsover enda med småen på 13 mndr. Vurderer å begynne tilvenning i egen seng snart, men vil ha han på vårt rom en stund til.
 
Back
Topp