Salg på komplett apotek!

Anny88

Flørter med forumet
Når det er salg på komplett apotek [emoji23][emoji106][emoji6] Flere som har shoppa? [emoji1]

959bc21922dd7f3d32a73f0521e13e13.jpg
 
Jeg har :smiley-bounce012

IMG_6489.JPG
 
Ja var jo veldig greit å få fylt opp litt når det var 50%!! [emoji1][emoji1]
Veldig greit :) Har ikke brukt de fra Make sure før, så blir spennende å se hvordan de er i forhold til de jeg bruker.
 
Nei har aldri testet de selv [emoji4] kanskje det er lykke tester som endelig kunne gitt oss en positiv test hehe
Håper det :)
Fikk endelig positiv i forrige måned men mistet dessverre en uke etter positiv test, så håper på positive tester denne måneden :) og en spire som holder hele veien.
Har du prøvd lenge?
 
Håper det :)
Fikk endelig positiv i forrige måned men mistet dessverre en uke etter positiv test, så håper på positive tester denne måneden :) og en spire som holder hele veien.
Har du prøvd lenge?
Uff så trist å miste! [emoji29] ja da får vi håpe den sitter hele veien neste gang, og at det skjer med en gang [emoji173]
Vi har vært prøvere siden februar 2016 [emoji4] Hva med dere?
 
Uff så trist å miste! [emoji29] ja da får vi håpe den sitter hele veien neste gang, og at det skjer med en gang [emoji173]
Vi har vært prøvere siden februar 2016 [emoji4] Hva med dere?
Ja håper virkelig det.
Har prøvd siden februar 2016 vi også :)
PP16 ble vi plutselig gravid etter utredning og ventet på å bestille time til laparoskopi og til ivf. Er nå inne i pp17.
 
Ja håper virkelig det.
Har prøvd siden februar 2016 vi også :)
PP16 ble vi plutselig gravid etter utredning og ventet på å bestille time til laparoskopi og til ivf. Er nå inne i pp17.
Er det PCOS'en som lurer hos dere også eller er det andre hindringer?
Men det er jo positivt at dere ble gravide! Da vet dere jo at det går [emoji1]

Vet det er flere innpå her som har prøvd lenger, men synes det her er slitsomt og tar lang tid [emoji26] godt det er verdt alt "in the end"![emoji173]
 
Er det PCOS'en som lurer hos dere også eller er det andre hindringer?
Men det er jo positivt at dere ble gravide! Da vet dere jo at det går [emoji1]

Vet det er flere innpå her som har prøvd lenger, men synes det her er slitsomt og tar lang tid [emoji26] godt det er verdt alt "in the end"![emoji173]
Ingen PCOS nei. Fikk vite at jeg hadde få egg, og uregelmessig EL. Har stabil syklus, og hvordan de finner ut at jeg har uregelmessig EL etter bare én blodprøve vet ikke jeg. Pga av dette og div helseplager/sykdommer jeg har så mente gyn at IVF var rett vei å gå. Han ville ikke sette meg på Letrozol/femar på noe som ikke sikkert virket når jeg hadde få egg igjen. Måneden etter ble jeg gravid :) Kanskje kroppen min bare har hatt litt startvansker :p
Får dere noe hjelp?
Ja alt slitet er verdt det når man sitter med et lite nurk i armene. Men trodde ikke at veien skulle bli så lang og vanskelig.
 
Greit å få rask hjelp da [emoji4] Ja får håpe det bare er startvansker [emoji173] Synes jeg leste her inne et sted at for de fleste så klaffer på de tre første ivf-gangene?! Du er nok innunder den kategorien [emoji7]

Jeg ble satt på 3 kurer med Pergotime, hvorav en ga meg EL... Men da jeg er ganske overvektig, fikk jeg bare beskjed om å gå ned i vekt før det skjedde noe mer... Så ikke noe hjelp nå. Kun fokus på rask vektnedgang [emoji4] som allerede er på -11 kg [emoji1][emoji1]

Nei, jeg hadde heller ikke drømt om at det skulle ta så lang tid [emoji53]
 
Håper det går fort å bli gravid igjen. Mange sier at pp etter man mister så er man ekstra fruktbar så håper det gjelder meg også ;)

Så flink du er som har gått ned så mye da!! Imponert :) Håper dere får hjelp snart da! har de satt en grense for når dere kan komme tilbake for å få hjelp?
Jeg ligger veldig nært den øvre grensen for å få hjelp, men ingen som har sagt noe at jeg må ned enda. Men prøver jo likevel, går litt opp og ned.
 
Håper det går fort å bli gravid igjen. Mange sier at pp etter man mister så er man ekstra fruktbar så håper det gjelder meg også ;)

Så flink du er som har gått ned så mye da!! Imponert :) Håper dere får hjelp snart da! har de satt en grense for når dere kan komme tilbake for å få hjelp?
Jeg ligger veldig nært den øvre grensen for å få hjelp, men ingen som har sagt noe at jeg må ned enda. Men prøver jo likevel, går litt opp og ned.
Herregud, ser nå at jeg ikke har svart deg!! Beklager det [emoji50]

Vi fikk beskjed om at jeg kunne komme tilbake når jeg hadde gått ned nesten 30 kg, altså en bmi på 35... Men sta som jeg er så har jeg kontaktet gynekologer i hytt og gevær [emoji23] og kom i kontakt med ei her inne på forumet som tipset meg om en privat gynekolog! Var på første timen det i går, og hun tok oss på alvor!! [emoji7] Så nå er vi back in track føler jeg! For hun driter i alt som heter bmi og vil hjelpe oss [emoji1] Så nå får vi bare vente på neste mens, så vi får tatt noen blodprøver og se om ikke vi blir satt på et eller annet [emoji6]

Hvordan går det hos dere nå da? [emoji1]
 
Herregud, ser nå at jeg ikke har svart deg!! Beklager det [emoji50]

Vi fikk beskjed om at jeg kunne komme tilbake når jeg hadde gått ned nesten 30 kg, altså en bmi på 35... Men sta som jeg er så har jeg kontaktet gynekologer i hytt og gevær [emoji23] og kom i kontakt med ei her inne på forumet som tipset meg om en privat gynekolog! Var på første timen det i går, og hun tok oss på alvor!! [emoji7] Så nå er vi back in track føler jeg! For hun driter i alt som heter bmi og vil hjelpe oss [emoji1] Så nå får vi bare vente på neste mens, så vi får tatt noen blodprøver og se om ikke vi blir satt på et eller annet [emoji6]

Hvordan går det hos dere nå da? [emoji1]
Var jo selv sen med å svare, så ingenting å beklage ;)

Så bra at du fant ei som kunne hjelpe deg da :) Så godt når ting går fremover.
Er det bmi 35 det offentlige opererer med?

Her nærmer det seg EL :) Og neste uke skal vi tilbake til gyn for å snakke om jeg skal gjennom en laparoskopi i aug eller ikke, siden jeg jo ble gravid, selv om den ikke holdt seg der. Så blir spennende å høre hva hun har å si. Kanskje vi får oss en boost siden noe ser ut til å fungere. Skal hverfall be om å bli satt på IVF lista og heller prøve selv i mellomtiden. Istedenfor å vente på en evt laparoskopi og svar på den før vi blir satt på venteliste. Men har lest her inne på forumet at der jeg hører til så er det ikke så lang venteliste så håper virkelig det ikke tar så lang tid.
 
Var jo selv sen med å svare, så ingenting å beklage ;)

Så bra at du fant ei som kunne hjelpe deg da :) Så godt når ting går fremover.
Er det bmi 35 det offentlige opererer med?

Her nærmer det seg EL :) Og neste uke skal vi tilbake til gyn for å snakke om jeg skal gjennom en laparoskopi i aug eller ikke, siden jeg jo ble gravid, selv om den ikke holdt seg der. Så blir spennende å høre hva hun har å si. Kanskje vi får oss en boost siden noe ser ut til å fungere. Skal hverfall be om å bli satt på IVF lista og heller prøve selv i mellomtiden. Istedenfor å vente på en evt laparoskopi og svar på den før vi blir satt på venteliste. Men har lest her inne på forumet at der jeg hører til så er det ikke så lang venteliste så håper virkelig det ikke tar så lang tid.
Ja veldig glad vi fant ei som ville hjelpe [emoji1] Ja tror det offentlige og egentlig de fleste, kjører en grense på bmi rundt 34/35...

Så bra da! Ja dere vet jo at du kan bli gravid, så får håpe dere får den hjelpen dere trenger så fort som mulig [emoji106][emoji1]
 
Back
Topp