Salg eller fullpris?

Jeg er nøye med hva ting koster. Men samtidig hater jeg folk. Så jeg betaler ofte heller gladelig fullpris for en vare framfor å måtte kave i en stappfull butikk for å få noe 100 kr billigere. Det skal være MYE penger å spare før jeg gidder type nattåpentgalskapsshopping.
 
Kan kjøpe på salg hvis jeg finner noe fint. Handler stort sett i rimelige butikker, og kjøper aldri spesielt dyre ting.
 
Ja jeg er ganske nøye med hva ting koster. Er ganske flink til å følge med på når det er salg. I tillegg kjøper jeg en del brukt :)
 
Jeg kjøper helst på salg hvis det er noe vi trenger :)
 
Kjøper det jeg kan på salg. Alt fra matvarer til hvitevarer. Det krever at man planlegger litt frem noen ganger eller venter litt lenger med ting, men det er verdt det :)
 
Prøver å handle på salg hvis det er dyre ting. I flytteprosessen har vi handla maling, dusjkabinett, skyvedører, spisesofa og vedovn med mellom 20 og 60% rabatt, vi kunne ikke kjøpt alle disse tingene dersom vi ikke hadde jakta tilbud. Handler ikke alltid på salg, men på sånne ting som er store investeringer, er det jo greit å bruke litt tid på å finne en bedre pris.
 
Jeg kjøper 90% av alt tøyet og utstyr til vesla enten på salg (40% eller mer) eller Finn.no.
Ser ikke vitsen kjøpe til fullpris :confused:
 
Elsker salg, men føler man og fort blir blind på det.. kjøper mye man egentlig ikke trenger, og plutselig ble salget dyrt :/ Så prøver å holde meg til det æ faktisk treng [emoji5]
 
Handler mest på salg
 
Helst salg, men er det noe vi må ha så kjøpes det til full pris hvis det ikke er salg.
 
Back
Topp