SA, ordnet kroppen opp selv?

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei. Jeg har hatt to MAer, første gang ble jeg sendt hjem med piller og fikk panikkangst av hele opplevelsen.

Andre gangen ble jeg sendt til sykehus og ble innlagt grunnet forrige historie først medisinsk abort, men endte med utskrapning.

Nå er jeg igjennom min 3 abort, målte HCG igår som var rett over 1000. Skulle vært 7 uker idag, men antar utvikling stoppet like i uke 6 da symptomene mine forsvant. Jeg skal ta ny hcg blodprøve imorgen. Fikk menssmerter og begynte og blø lett i går og håper inderlig det tar seg opp. Jeg vil virkelig ikke gjennom verken medisinsk eller kirurgisk abort. Spørsmålet er om jeg kan forvente at kroppen ordner opp selv så lenge HCG synker?
 
Så utrolig leit å høre! ❤️

Jeg hadde en SA rundt samme tidspunkt og kroppen ordnet opp selv. Jeg målte ikke HCG, men var innom UL å så at prosessen var i gang. Tok 6 uker for meg å få mensen igjen, den var heller liten og ikke større som de fleste skriver. Andre mens derimot var noe større og da tror jeg alt var på plass igjen.

Krysser fingrene for at dette går så smertefritt som mulig, unner deg alt godt! ❤️
 
Her gjorde det ikke det, sank veldig sakte og hadde blødninger hele tiden. Innimellom fossblødninger og store koagler. Så lenge blødningen avtar i løpet av ett par uker og testene blir svakere og svakere, så ordner kroppen opp selv. Den gjør det for de aller fleste. Krysser fingrene for at det går rask og smertefritt for seg. :Heartred
 
Så utrolig leit å høre! ❤️

Jeg hadde en SA rundt samme tidspunkt og kroppen ordnet opp selv. Jeg målte ikke HCG, men var innom UL å så at prosessen var i gang. Tok 6 uker for meg å få mensen igjen, den var heller liten og ikke større som de fleste skriver. Andre mens derimot var noe større og da tror jeg alt var på plass igjen.

Krysser fingrene for at dette går så smertefritt som mulig, unner deg alt godt! ❤️
Her gjorde det ikke det, sank veldig sakte og hadde blødninger hele tiden. Innimellom fossblødninger og store koagler. Så lenge blødningen avtar i løpet av ett par uker og testene blir svakere og svakere, så ordner kroppen opp selv. Den gjør det for de aller fleste. Krysser fingrene for at det går rask og smertefritt for seg. :Heartred
Tusen takk for dere deler deres historier snille dere :Heartbigred Jeg håper også kroppen ordner opp selv. Var dere i jobb når det stod på? Jeg skal jobbe 13 timers vakter i helgen og redd for å fossblø på jobb.
 
Tusen takk for dere deler deres historier snille dere :Heartbigred Jeg håper også kroppen ordner opp selv. Var dere i jobb når det stod på? Jeg skal jobbe 13 timers vakter i helgen og redd for å fossblø på jobb.
Jeg var hjemme, men det var mer for det psykiske enn det fysiske. Jeg blødde ikke mer enn en kraftig mens, så det gikk fint. Men ingen skam i å ta seg fri og ta vare på seg selv. ❤️
 
Tusen takk for dere deler deres historier snille dere :Heartbigred Jeg håper også kroppen ordner opp selv. Var dere i jobb når det stod på? Jeg skal jobbe 13 timers vakter i helgen og redd for å fossblø på jobb.
Jeg er lærer og mistet i slutten av juli, så hadde fri de første ukene. Var tilbake i jobb i august når skolene startet. Hadde noen episoder med styrtblødninger etter dette, sjeleglad det ikke skjedde midt i undervisningen (ille nok når du står i kassen på butikken). Men det var nok mest pga av restene.
Du ser nok litt tegninga innen helgen men tenker at det er helt innafor å be om sykemelding. Hadde lett gjort det om det skjer meg igjen, og hadde det etter utskrapningen.
 
Back
Topp