Søvnproblemer?

Aprilbaby

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Er 6+1 og sliter med søvn. Ikke problemer med innsoving, men våkner midt på natta og bruker minst 2 timer igjen før jeg sovner. Hadde det slik sist gang også. Litt slitsomt med en pode som også våkner av og til på nettene. I natt våknet han kl 04 og jeg har ikke sovet siden, og skal på første av 2 nattevakter i kveld. Føles ganske demotiverende akkurat nå flere som sliter med søvn?
 
Uff, slitsomt :hungover: mja, våkner gjerne midt på natta og bruker 1-2 timer på å sovne igjen.. Akkurat som jeg er urolig i kroppen og ikke finner ro.
 
Ja, samme her. Kan ikke huske det fra de andre.. Håper det gir seg!
 
Jeg sovner lett, men våkner 2-3 ganger hver natt og sovner igjen.. lys våken når alarmen ringer og står opp..
Ikke likt meg !!
 
Jeg ligger halvvåken en stund på natta og våkner i tillegg mye tidligere enn normalt. Kroppen forbereder seg sikkert på våketilværelsen ;)
 
Sover sinnsykt dårlig jeg også.. Drømmer noe helt vanvittig!!
 
Sovner lett men våkner mye... og drømmer veldig rare og irriterende drømmer for tiden, helt utslitt når jeg våkner... :p
 
Våkner og er svett. Og drømmer mye. Sliter litt med å sovne også
 
Jeg har et veldig godt sovehjerte (alltid hatt). Men nå sliter jeg mer med å sovne etter å ha blitt vekket av mini. Må kanskje ligge en halvtime av og til. Ikke så ille det, med mindre han våkner flere ganger :)
 
Sover som en stein og må jeg opp til mini sovner jeg med en gang jeg legger hodet på puta igjen :) helt utslitt.. ;)
 
Jeg sliter med å sovne og at jeg våkner mange ganger iløp av natten. Men jeg slet med søvnproblem før jeg ble gravid og da. Men er så sykt trøtt og sliten hele dagene, så blir veldig slitsomt.
 
I natt har lillegutt vært mye våken, mens jeg har vært klar for å sove for å si det sånn ;) Så dette blir en lang dag :p

Pleier som regel å sove noen netter, mens andre netter våkner jeg flere ganger og sovner ikke før det går 1-2 timer ;) som de fleste andre gjør her ser jeg ;)
 
Jeg våkner èn gang, rundt kl. 04, for et lite toalettbesøk:singing: Veldig varierende hvor fort jeg klarer å sovne igjen..
 
Jeg sliten også mye med nattesøvnen.. Er 7 uker og våkner flere ganger i løpet av natten for å finne riktig sovestilling. Tar ikke så alt for lang tid før jeg sovner igjen, men jeg faller ikke inn i dyp søvn liksom. Men på dagen - da er jeg trøtt som en dupp :p slitsomt.
 
Problemet er at jeg er kronisk stuptrøtt uansett når på dagen :p
 
Noen flere som skal legge seg snart? :D
 
Søvnproblemer her også innimellom våkner midt på natta og får ikke sove ..
 
Back
Topp