Søvn

Anonym1234

Blir kjent med forumet
Hvor mye sover deres babyer og hvordan er det å legge de?

Føler at hele dagen min går med til å tilrettelegge for søvn og få ungen til å sove! Hun nekter å Sove selv om hun er tydelig trøtt! Dette fører selvsagt til en unge som sutrer og griner store deler av dagen! Hvis hun plutselig skulle finne på å sovne sover hun Max 40
Min og våkner like trøtt og survete som før søvn! :/ Er dette normalt? Føler jeg har prøvd alle tips og triks!
 
Hvor mye sover deres babyer og hvordan er det å legge de?

Føler at hele dagen min går med til å tilrettelegge for søvn og få ungen til å sove! Hun nekter å Sove selv om hun er tydelig trøtt! Dette fører selvsagt til en unge som sutrer og griner store deler av dagen! Hvis hun plutselig skulle finne på å sovne sover hun Max 40
Min og våkner like trøtt og survete som før søvn! :/ Er dette normalt? Føler jeg har prøvd alle tips og triks!
Er mye det samme her også. Hun sover 4 dupper på dagtid. Hver av de er 40 min. Mye hyling om hun blir overtrøtt, noe hun gjerne blir etter 1,5 time. Da er det veldig vanskelig å få henne til å sove. Kun siste våkenperiode før hun tar natt kan være mer enn 1,5 time. Når hun våkner er hun som regel blid og relativt rolig i 10-15 minutter. Så er det full fart til hun blir trøtt.
 
Er mye det samme her også. Hun sover 4 dupper på dagtid. Hver av de er 40 min. Mye hyling om hun blir overtrøtt, noe hun gjerne blir etter 1,5 time. Da er det veldig vanskelig å få henne til å sove. Kun siste våkenperiode før hun tar natt kan være mer enn 1,5 time. Når hun våkner er hun som regel blid og relativt rolig i 10-15 minutter. Så er det full fart til hun blir trøtt.

4 dupper ja! Jeg er heldig hvis jeg får 2! Forferdelig slitsomt! :/ hun er er også blid i 10-15 min om gangen!
 
Her i heimen er det blitt mange dupper gjennom dagen de siste ukene, max 30-40 min, og alt fra 1-4 timer natt. Det siste døgnet har vært nesten mirakuløst... Han sov 7,5t i strekk inatt, 3t på dagen (trilletur i byen), et par kortere dupper før vi la oss nå - litt mat, kikket opp på mg, jeg la ham i sengen hans, og han sovna på noen få min... Kjenner ikke igjen ungen! Og hva i all verden har jeg gjort rett? [emoji23]
 
Lille her må trilles lang tur på morgenen, minimum 2 timer, for å ikke bli overtrøtt resten av dagen. Hvis jeg ikke triller er hun umulig å legge, men hvis jeg triller om morgenen sovner hun uten problemer inne resten av dagen (dvs ca 2 dupper til den første på ca 2 timer og den andre på ca 1 time).
 
Hvor mye sover deres babyer og hvordan er det å legge de?

Føler at hele dagen min går med til å tilrettelegge for søvn og få ungen til å sove! Hun nekter å Sove selv om hun er tydelig trøtt! Dette fører selvsagt til en unge som sutrer og griner store deler av dagen! Hvis hun plutselig skulle finne på å sovne sover hun Max 40
Min og våkner like trøtt og survete som før søvn! :/ Er dette normalt? Føler jeg har prøvd alle tips og triks!

Her er hun og vanskelig å legge. Bærer henne på nesten alle dagduppene. Hvis hun sovner andre plasser enn i bæresela eller vogn/bil i bevegelse, så sover hun max en halvtime.. Mannen pleier å kjøre en tur med henne på kveldene :) Bil er sikkerstikket vårt:hilarious:
 
Her sliter vi med urolog søvn på natta men ellers sover han fint *sukk*
 
På dagen sover hun aller best på fanget, med tilgang til puppen... Så jeg får gjort absolutt ingenting om hun skal sove godt. I bæretøy og vogn sover hun stort sett kun 20-30 min, i slyngevugga kan hun sove litt lenger, men da må jeg sitte ved siden av og gynge med jevne mellomrom. (Bil er djevelens verk fremdeles, men er hun skikkelig trøtt kan det hende hun sovner).

Trøster meg med at hun sover på natta.
 
På dagen sover hun aller best på fanget, med tilgang til puppen... Så jeg får gjort absolutt ingenting om hun skal sove godt. I bæretøy og vogn sover hun stort sett kun 20-30 min, i slyngevugga kan hun sove litt lenger, men da må jeg sitte ved siden av og gynge med jevne mellomrom. (Bil er djevelens verk fremdeles, men er hun skikkelig trøtt kan det hende hun sovner).

Trøster meg med at hun sover på natta.

Det hørtes akkurat ut som hun her! Sover gjerne 2 timer på fanget, men Max 40 min ellers! ;) merkelig! Jeg trøster meg også med at vi får både nattesøvn og kvelden for oss selv! :)
 
Back
Topp