Søvn

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Når på kvelden legger deres små seg og når sovner de?
Og hvor mye sover de evnt på dagtid nå?
 
Legger seg rundt 19:30. Sovner gjerne ikke før 20:15-20:30

På dagtid kan hun sove alt fra 1-2 timer.
 
Legger seg 19 og våkner 7 - halv 8. Sovner fort (innen 15 min), og har sjelden oppvåkninger. Sover i gjennomsnitt 1 time på dagtid. B-menneske som mamman [emoji4]
 
Han legger seg 18-19, alt ettersom hva vi rekker og hvor gira søstra har gjort han. Våkner som regel for flaske en gang hver natt og våkner 5-6. Han sover 2-4 timer på dagen og sover dårligere på natta om han sover lite på dagen.
Sovner som regel ganske fort, men hender jeg sitter ved sengen hans i ca 30 min (om han er overtrøtt så sliter han med å roe seg).
 
Legger seg mellom 19/1930. Og står opp alt mellom 05-06. Altfor morgenfugl denne jenta. Inne i en periode hvor hun sover lite på dagen i bhg. 30-45 minutter. Men bør helst ha 1,5 time optimalt.
 
Legger seg 19 og sovner stort sett innen 10 minutt. Har innimellom litt vanskelig for å sovne, men han ligger helt stille og vrir seg til han finner stillingen og sovner. På dagen sover han 1-1,5 time [emoji4]
 
Legger seg mellom 18.30-19. Bruker nesten en time hver kveld på å få han til å sovne.. Har vel egentlig vært sånn i lange tider,så er blitt en vane å sitte der inne i mørket å synge hver kveld [emoji14]
Han står opp alt fra 04.30-06... Sover sjeldent lengre enn det ihvertfall.
Han sover max 2t i bhg..
 
Back
Topp