Søtsug

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hva gjør dere for å ikke ha så himla søtsug? Jeg sliter virkelig om dagen, og klarer ikke styre meg[emoji85]
Trenger seriøst gode tips og råd!
 
Det eneste som hjelper her er å trene. Jeg har ikke så lyst på godis når jeg er svett.
 
Jeg liker en god te med et par suketter oppi. Syntes Pukka sin med peppermynte og lakris i er helt amazing! Den er også koffeinfri.

Ellers det klassiske kjerringrådet om å pusse tenner når suget melder seg, eller ikke være sulten/riktig balanse på næring i kosten [emoji1303]
Den er jo knallgod, og trenger jo ikke ha suketter i en gang! Den skal kjøpes igjen, takk for tips[emoji4]
 
Det som faktisk fungerer i forhold til hvordan kroppen og hjernen er laget, er å spise nok, regelmessig og riktig, samt drikke nok vann.
Ikke tenk på den sjokoladen som noe du tabber deg ut med heller, eller som en belønning, bare spis sjokoladen og ferdig med det, hvis det først blir til at du spiser den.
Sett deg heller et mål om å kjøpe inn mindre godterier, og spis det du kjøper inn kort tid etter middag på lørdag, eller en annen dag i uken. :)
 
Back
Topp