Søskenvogn

Frk.D

Flørter med forumet
Trenger vi søskenvogn? blir 21 mnd mellom barna. Har sett litt på beemoo søskenvogn som er ganske billig - noen med erfaring?

Jeg har lurt litt på det samme, men mannen mener det blir så kort brukstid uansett. 19 mnd mellom her.

Vurderer ev. adapter om det blir super viking vi går for, da kan man ved hjelp av adapteren gjøre den om til en søskenvogn. Ellers satser jeg litt på bæretøy på en og vogn på den andre på turer. :p Men mulig søskenvogn er lurt?

Skal ha søskenvogn her.. går såpass mye tur (har hund) og vil ha muligheten til å ha med begge to på tur. Sett på baby jogger eller den der bugaboo. Frøkna blir 2 år når babyen kommer

Jeg har sett en billig søskenvogn på Jollyroom så vi blir nok å kjøpe den. Det blir 22 mnd mellom våres. Vi har også en Emmaljunga så vi ikke er "låst" på søskenvogn.

Jeg har sett en billig søskenvogn på Jollyroom så vi blir nok å kjøpe den. Det blir 22 mnd mellom våres. Vi har også en Emmaljunga så vi ikke er "låst" på søskenvogn.

det er den på jollyroom jeg også har sett på. Vi har også en Emmaljunga som jeg kommer til å bruke når eldstemann er i barnehagen.

Jeg har lurt litt på det samme, men mannen mener det blir så kort brukstid uansett. 19 mnd mellom her.

Vurderer ev. adapter om det blir super viking vi går for, da kan man ved hjelp av adapteren gjøre den om til en søskenvogn. Ellers satser jeg litt på bæretøy på en og vogn på den andre på turer. :p Men mulig søskenvogn er lurt?

Samme problem her. Ser de har den adapteren til Emmaljunga nxt90, men vi har nxt90f.. vet ikke om den kan brukes på den? :confused004

Samme problem her. Ser de har den adapteren til Emmaljunga nxt90, men vi har nxt90f.. vet ikke om den kan brukes på den? :confused004

Ser ut som det bare er nxt90, sikkert fordi den har ergonomisk sittedel som tar mindre plass? Jeg kunne tenkt meg nxt90f også, men spørs om det kanskje blir super viking ja. Litt større og tyngre, men har jo da mulighet til søskenvogn også. Nxt90 liker jeg ikke sittedelen på overhodet. :p

Vanskelig det med vogn. Finnes jo ikke den perfekte ...

Om vi bare kunne designet den perfekte vogn hver for oss :P vi må ha søskenvogn! Har også hund å vil ha mulighet til å kunne gå tur med begge. Har Emmaljunga til den kommende storesøster som fyller 2 bare 3-4 måneder etter at baby kommer. Det blir sovevogn i barnehagen

Frøkna her blir ca 20 mnd når babyen kommer, så jeg tror nok vi må få oss en søskenvogn. Har allerede sett litt på finn og diverse butikker, kanskje man finner noe på salg? Her blir det nok bugaboo eller emmaljunga da jeg vil ha dem ved siden av hverandre og ikke "under" hverandre. Vet ikke jeg.. ingen vogn er perfekt føler jeg og jeg VIL ha en perfekt vogn :rolleyes:

20 mnd mellom de to jeg har. Vi kjøpte billig søsken vogn som vi brukte etterhvert når minste ble 6 mnd. I begynnelsen bærte jeg baby og hadde eldste I vogn da jeg henta frå bhg. Eventuelt dro vi ut sammen med to vogner. Finnes stå rett også. Hadde ikke lyst å kjøpe dyr søsken vogn i hvertfall.

det er den på jollyroom jeg også har sett på. Vi har også en Emmaljunga som jeg kommer til å bruke når eldstemann er i barnehagen.

Kan tenke meg at det blir slitsomt for en på 2 år å gå hele tiden f.eks i dyreparken, senter osv. Så er greit med søskenvogn her tror jeg :D

Vi har vurdert å skaffe oss søskenvogn. Tenkte i så tilfelle en fra emmaljunga

Back
Topp