Søskenvogn

MamaJean

Forelsket i forumet
20mnd mellom barna, tenker jeg trenger en søskenvogn. Hvilken anbefaler du? Eneste kriteriet jeg har er at den ikke må være altfor stor. Med altfor stor mener jeg- jeg har en enkel Emmaljunga mondial i dag og syns den er drit svær!

Takk for hjelpen
 
Har 15 mnd mellom mine og vært helt avhengig av søskenvogn ift levering og henting i barnehagen. Når det gjelder type så er det mange forskjellige å velge mellom alt etter hvilke funksjoner som er viktige for en:
- vendbar ikke vendbar sportsdel
- brukes som både singel og dobbelt vogn
- hvilke terreng skal vogna brukes i
- sitte vedsiden av hverandre eller etterhverandre

Jeg hadde i utgangspunktet lyst på babyjogger sin dobbelt vogn (lett å trille i alle typer terreng, lett og legge sammen og sitter vedsiden av hverandre). Men denne vogna kan kun ha sittedelen fra hverandre og jeg ønsker muligheten til begge veier. Var en periode innom buggabo donkey som også kan brukes som enkelt vogn, men jeg likte ikke vogna. Mitt valg falt på emmaljunga dobbel viking (den er en helt annen type enn mondial). Det er den smaleste søskenvogna på markedet, vendbare sittedeler og god demping. Har også et enkelt understell slik at jeg kan bruke bag/sittedel som enkelt vogn.
 
Babytravel terrian søsken vogn [emoji106]

Lett, smal, super romslig og ikke vanskelig å få inn i bilen:)
 
Back
Topp