Søskenvogn

FrøkenElfie

Elsker forumet
Noen som har tips til god søskenvogn? Og vet du om noen andre enn Bugaboo Donkey som kan gjøres om til singelvogn? Sikler på den vogna, men den er jo så innmari dyr!! :(
 
Phil og Teds har jeg og elsker den! Brukte den fra minste var bare noen få mnd og kan enda bruke den som singelvogn selv om hun er 3.
 
Phil og Teds har jeg og elsker den! Brukte den fra minste var bare noen få mnd og kan enda bruke den som singelvogn selv om hun er 3.

Jeg har ikke sett noen av de med bag og sportsdel?
 
Jeg har ikke sett noen av de med bag og sportsdel?

Hvis du googler Phil og Teds så finner du bilde av hvordan den ser ut med babyen i hovedsetet og søsken sittende oppå vogna. Vi var på storbytur da minste var 4mnd og største 1,5 år og den var helt super! Tar lite plass og man kan snu den på femøringen :) Man har en softbag som babyen ligger i, som man tar inn "bakfra" og frøkna mi sov veldig vogn oppi der og største satt og fikk veldig god oversikt :)
 
Her er super vikingen, jeg kjøpte den ikke pga jeg synes det ble lite plass til den som sitter bak når man har bag... (det hadde nok sikkert gått greit altså!) Men angrer litt nå på at jeg ikke kjøpte den i stede for double viking, å når jeg har sett den med sportsdel til begge for da er det greit med plass :) er jo begrenset hvor lenge baby ligger i bag..
 

Vedlegg

  • viking super 1.jpg
    viking super 1.jpg
    55,6 KB · Visninger: 15
Vi har Bugaboo donkey og er veldig fornøyd med den. Den er virkelig verdt hver en krone. I tillegg så taper den seg ikke så mye i verdi og er lett å få solgt
 
Moutain buggy +one. Eller så har man jo søskensete til tfk, men da kan den største bare sitte
 
Back
Topp