Søsken på gang?

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Er det noen flere som har noen søsken på gang til 2017-barnet? Her kommer lillebror om ca 3 mnd, og jeg er superspent på hvordan lillegutt blir som storebror! Noen som har tips til hvordan man formidler at man skal bli storebror til en som er såpass liten? Vi snakker jo endel om babyen og sånt, men føler vel ikke han skjønner konseptet helt...
 
Vi venter lillebror eller lillesøster i april, nøyaktig en måned før storesøster fyller 2 år. Tror ikke det er så lett å formidle det til barna, men de forstår jo ofte mer enn vi tror :)
 
Vi venter lillebror eller lillesøster i april, nøyaktig en måned før storesøster fyller 2 år. Tror ikke det er så lett å formidle det til barna, men de forstår jo ofte mer enn vi tror :)
Ja, synes det er litt vanskelig å vite hva han får med seg av og til :)
 
Man kan jo snakke litt om det, kanskje snakke om det samtidig som han kan få kjenne på babyspark? :)
 
Man kan jo snakke litt om det, kanskje snakke om det samtidig som han kan få kjenne på babyspark? :)
Ja, prøver på det. Men stort sett tror han bare jeg har gjemt noe under genseren min :p
 
Vi avventer litt [emoji4] Det er 11,5 mnd i mellom mine, så venter hvert fall til august neste år [emoji28]
 
Fikk positiv test i dag, så nestemann kommer august 2019 :D
 
September 2020 kommer tredje barnet om alt går bra. Skulle egentlig hatt termin i april 2020, men det endte i kjemisk/tidlig SA.
 
Lillebror til maibarnet her fyller ett år om to dager, og det er helt villt hvor fort tida har gått!! :eek: hadde jo nettopp en bitteliten baby?!
 
Back
Topp