Søsken med på ultralyd

Hønemor2020

Flørter med forumet
Skal på ultralyd i morgen (tul privat) og lurer på å ta med kommende storebror som er 3 år, da jeg helst ikke vil sende han i barnehagen i morgen siden han er forkjølet og vi har mulighet for å ha han hjemme. Han vet veldig godt at mamma har en baby i magen, og gleder seg kjempe masse til å bli storebror.

Men er veldig usikker da om vi skal levere han til svigers, eller ha han me oss :p Noen som har erfaring/tips ang dette?
 
Vi fikk dårlige nyheter på oul. Som heldigvis ble avkreftet ved senere kontroll.
Er en grunn til at de ikke vil at barn skal være med..
Hadde ikke tatt barn med.
 
Vi fikk dårlige nyheter på oul. Som heldigvis ble avkreftet ved senere kontroll.
Er en grunn til at de ikke vil at barn skal være med..
Hadde ikke tatt barn med.
Ja er det jeg er litt redd for. Men jeg tenker om det er dårlige nyheter så kan vi be de om å sende far å sønn ut eventuelt.. klarer ikke helt å bestemme meg :/
 
På vår innkalling står det med store bokstaver og markert med markeringstusj at søsken skal IKKE være med på ultralyd ..
 
På vår innkalling står det med store bokstaver og markert med markeringstusj at søsken skal IKKE være med på ultralyd ..
Men det er vell på oul? Tenker kanskje det er annerledes når det er privat som man selv betaler for? Står ingenting på nettstiden ang dette til dem vi skal til, men tenker åta en tlf i morgen tidlig å høre for sikkerhets skyld da uansett
 
Men det er vell på oul? Tenker kanskje det er annerledes når det er privat som man selv betaler for? Står ingenting på nettstiden ang dette til dem vi skal til, men tenker åta en tlf i morgen tidlig å høre for sikkerhets skyld da uansett
Nei, vi var på St. Olavs i går, og måtte ordne barnevakt..

Men altså, vi hadde med jenta vår på 10mnd på privat for 1mnd siden! Og hun sa ingenting på den private da.

Er pga eventuelle dårlige nytt, tenker jeg!
 
Nei, vi var på St. Olavs i går, og måtte ordne barnevakt..

Men altså, vi hadde med jenta vår på 10mnd på privat for 1mnd siden! Og hun sa ingenting på den private da.

Er pga eventuelle dårlige nytt, tenker jeg!
Okeida. Ja, men som jeg skrev over her så får far og sønn gå ut på gangen om det eventuelt skulle være dårlige nyheter. Hmmmm... jaja vi får se hva det blir :)
 
Her skal storebror på 6 år være med på 3d ul rundt uke 27. Skal ikke være med på ul 11+6 eller oul.
 
Vurderte det på OUL, men fikk vite at det ikke var lov. Er utrolig glad for det nå ettersom vi fikk de verste nyhetene, og jeg var i totalt sjokk. Storebror hadde nok blitt redd og lei seg. Så ville heller latt være, selv om jeg ser poenget i at det er hyggelig om de får delta og se. Bedre å vise bilder etterpå.
 
Vurderte det på OUL, men fikk vite at det ikke var lov. Er utrolig glad for det nå ettersom vi fikk de verste nyhetene, og jeg var i totalt sjokk. Storebror hadde nok blitt redd og lei seg. Så ville heller latt være, selv om jeg ser poenget i at det er hyggelig om de får delta og se. Bedre å vise bilder etterpå.
Uffda :( vi har kommet frem til at vi drøyer det å ta han med til vi skal på 3d ultralyd heller. Kansje litt kjekkere for han selv også da, når han kan tydelig se at det er en baby :)
 
De vil helst ikke at barn skal være med på ultralyd. Litt annerledes på f.eks 3dul privat senere etter oul. Men det er pga man kan få dårlige nyheter ja
 
Altså, vi må ha henne med! Vi må reise i ein time for både privat tul og oul når den tid kommer. Føler hun er alt for liten til at vi kan reise fra henne med barnevakt i kanskje over 3 timer.
Så vi har henne med. Var på tur i uke 9, og skal igjen idag.
Dattera vår er kun 1 år da, (ble det nettopp).
Vi kan evt ha med oss en tredje person som kan passe mini på venterommet ved oul...meeen ser alt bra ut i dag 13+6 truuur jeg ikke vi gidder. Tar meg kanskje en tlf ut og hørrer først da[emoji5][emoji108]
 
Altså, vi må ha henne med! Vi må reise i ein time for både privat tul og oul når den tid kommer. Føler hun er alt for liten til at vi kan reise fra henne med barnevakt i kanskje over 3 timer.
Så vi har henne med. Var på tur i uke 9, og skal igjen idag.
Dattera vår er kun 1 år da, (ble det nettopp).
Vi kan evt ha med oss en tredje person som kan passe mini på venterommet ved oul...meeen ser alt bra ut i dag 13+6 truuur jeg ikke vi gidder. Tar meg kanskje en tlf ut og hørrer først da[emoji5][emoji108]

Tenker at man helt sikkert kan ha med veldig små barn. De skjønner nok ikke mye uansett. Sikkert lurt å prate med de som jobber der på forhånd uansett [emoji4]
 
Åh så herlig liten klump
 
Back
Topp