sønnen min vil ha hull i ørene..

hehe vet ikkje hvilket øre som er normalt..
dattera mi vil ha hull i ørene, men våger ikkje. eg har sagt ho skal få når ho våger.
eg er ikkje noe fan av gutter med øredobb, men er det rett å gjøre forskjell da?
eg mener når ungene er 5 år så forstår dei hva dei spør om, og det er opp til oss å forklare resten.l vil dei fortsatt så ver så god..
 


Sommerfugl79 skrev:
Vet dere om det er høyre eller venstre man skal ta i? Ikke meninga å være fordomsfull her altså, jeg har ingenting i mot homofile, men er det ikke slik at i ett av ørene så betyr det at man er homofil? Eller er dette en myte?



Hvis du tar i høyreøret så treffer man homo-nerven, og da er det stor sannsynlighet for at han blir homo!







Eller myte om du vil ;-)
 
Jeg synes ikke det er noe fint med gutter/mannfolk og hull i ørene jeg da, men smaken er som baken:)
 


hissigproppen skrev:


Sommerfugl79 skrev:
Vet dere om det er høyre eller venstre man skal ta i? Ikke meninga å være fordomsfull her altså, jeg har ingenting i mot homofile, men er det ikke slik at i ett av ørene så betyr det at man er homofil? Eller er dette en myte?



Hvis du tar i høyreøret så treffer man homo-nerven, og da er det stor sannsynlighet for at han blir homo!







Eller myte om du vil ;-)


Haha, sakelig....
Homo nerven faktisk. Nei men seriøst?
Er det ikke sånn at har man på ett av ørene så er det liksom for å vise at man er homofil? Eller er jeg helt seriøst på bærtur?
 


Sommerfugl79 skrev:


hissigproppen skrev:


Sommerfugl79 skrev:
Vet dere om det er høyre eller venstre man skal ta i? Ikke meninga å være fordomsfull her altså, jeg har ingenting i mot homofile, men er det ikke slik at i ett av ørene så betyr det at man er homofil? Eller er dette en myte?



Hvis du tar i høyreøret så treffer man homo-nerven, og da er det stor sannsynlighet for at han blir homo!







Eller myte om du vil ;-)


Haha, sakelig....
Homo nerven faktisk. Nei men seriøst?
Er det ikke sånn at har man på ett av ørene så er det liksom for å vise at man er homofil? Eller er jeg helt seriøst på bærtur?



Det er ganske lenge siden det var nødvendig med et tegn på å være homofil, sånn som da det var forbudt. Men det VAR på den tiden høyre øret som var "homoøret", men det er ingen som er opptatt av det i dag.
 


hissigproppen skrev:


Sommerfugl79 skrev:


hissigproppen skrev:


Sommerfugl79 skrev:
Vet dere om det er høyre eller venstre man skal ta i? Ikke meninga å være fordomsfull her altså, jeg har ingenting i mot homofile, men er det ikke slik at i ett av ørene så betyr det at man er homofil? Eller er dette en myte?



Hvis du tar i høyreøret så treffer man homo-nerven, og da er det stor sannsynlighet for at han blir homo!







Eller myte om du vil ;-)


Haha, sakelig....
Homo nerven faktisk. Nei men seriøst?
Er det ikke sånn at har man på ett av ørene så er det liksom for å vise at man er homofil? Eller er jeg helt seriøst på bærtur?



Det er ganske lenge siden det var nødvendig med et tegn på å være homofil, sånn som da det var forbudt. Men det VAR på den tiden høyre øret som var "homoøret", men det er ingen som er opptatt av det i dag.


Å si at det ikke er noen som er opptatt av det i dag er nok å ta litt i.. det vet man jo ikke. Og jeg ville spart sønnen min for mobbing på skolen jeg da ved å ta det andre øret hvis jeg skulle tatt... noe jeg ikke hadde gjort i det hele tatt da jeg ikke syns hull i ørene på små gutter er fint, men det er en annen sak
 
Jeg har aldri møtt noen som har hørt om "homoøret", selv ikke den homofile vennen min husket hvilket det liksom skulle være...
Men for all del, bare ta venstre, men jeg tviler på at din sønns generasjon HI vil ha noen formening om er mer homofilt øre enn det andre :-)
 
Min sønn øsnkes seg ringer i ørene etter X-Faktor i fjor da Atle var med. Vel skal han ha det får han vente til han blir så stor at han kan gå å gjøre det selv. Syns det er litt harry, man bør iallefall være "typen" til ha det om man skal ha det.
 


Lilleprins2011 skrev:
Når han er 5 år, og skjønner selv at det kan gjøre vondt så ser jeg ikke problemet. Men jeg er sterkt i mot å ta hull i ørene på små barn som ikke kan prate engang, det er misshandling i mine øyne, babyer skal ikke ha hull i ørene! Skal barna få vondt fordi foreldrene syns det er fint med hull i ørene? usj...


Mishandling? Det var litt drøyt..
 
aldri i livet om min 5år gamle gutt hadde fått hull i ørene!!

Men nå ønsker min seg sånne utvida øreflipper da, ikke bare vanlig hull liksom 
 
Aldri. August kommer aldri til å få hull i ørene av oss. Usj...
 
Hvorfor ikke i begge ørene?

Hvis dere syns det er ok at gutten deres tar hull i øret/ørene som 5-ring, så ser jeg ikke hvorfor han ikke skulle få i begge som han ønsker.

Skal ikke komme med masse om kultur osv, men i dag er virkelig alt lov. Se rundt dere litt da :-)

Det som kan skje er at han tar det ene hullet, og plutsleig ikke vil ta det andre for at det ble vondt ;-)
 
La han få, er bare å ta ut hvis det blir feil. Er man flink til å rense og passe på så er ikke det noe problem i de aller fleste tilfellet. Mye hysteri rundtom.....as usual.
 
Jeg hadde sagt ja når han er så gammel at han forstår at det vil gjøre vondt. Venstre øret skal guttene ha så det ikke blir "feil" :)
 
jeg ville definitivt tatt begge øra!!!! i det ene øret er 80-talls og harry!
fint og tøft med diamanter i begge øra ala hip-hop stil:) eller david beckham om du vil:)
 
Back
Topp