sønnen min vil ha hull i ørene..

Sommerfugl79

Elsker forumet
Ja, det vil han:)
Jeg har sagt til han at han kan få i det ene øret, men han mener at det er best med begge ørene.
Hehe...der går grensa. Så vi har blitt enige om ett øre. Så på lørdag skal pappan hans betale for ett hull i øret på vår 5 år gamle sønn.
HVa ville du ha gjort? Ville du ha sagt ja eller nei?
 
hmmmm usikker........ Mini her er bare litt over 2 år enda, så håper det evt er LENGE til han kommer med et sånt spørsmål
 
Hadde blitt blankt nei her.
Jenta vår fikk da hun var 8mnd, men guttene får aldri!!! :P
 
jeg hadde sagt nei. men så hadde jeg også sagt nei hvis det var min datter som spurte:) senere kan de heller få bestemme. et par år til på baken hadde jeg nok krevd:)
 


gutt09jente11 skrev:
Har forresten stemt på deg igjen :P bra du lager mange tråder, så vi husker deg :P


Åhhh, det hadde hun sikkert ikke tenkt på.
 


©Smartass skrev:


gutt09jente11 skrev:
Har forresten stemt på deg igjen :P bra du lager mange tråder, så vi husker deg :P


Åhhh, det hadde hun sikkert ikke tenkt på.



ja det er selvsagt derfor jeg sitter å skriver innlegg her på babyverden.... Jeeezzzus!!!!
 
Jeg vet ikke, men hadde i det minste gjort det hos piercingstudio.
 
Når han er 5 år, og skjønner selv at det kan gjøre vondt så ser jeg ikke problemet. Men jeg er sterkt i mot å ta hull i ørene på små barn som ikke kan prate engang, det er misshandling i mine øyne, babyer skal ikke ha hull i ørene! Skal barna få vondt fordi foreldrene syns det er fint med hull i ørene? usj...
 


hissigproppen skrev:
Jeg vet ikke, men hadde i det minste gjort det hos piercingstudio.



Ja tenkte det, for der bruker de sånn hul nål. Hos frisører og slikt bruker de vel vanlig nål som bare dytter alt til siden, stemmer dette?
 
Eg hadde sakt ja eg, Min sønn på 4 har fått hull i øret, og det fikk han for nogen måneder siden.  Han er så utrolig stolt over øredobben sin. 
 


Sommerfugl79 skrev:


hissigproppen skrev:
Jeg vet ikke, men hadde i det minste gjort det hos piercingstudio.



Ja tenkte det, for der bruker de sånn hul nål. Hos frisører og slikt bruker de vel vanlig nål som bare dytter alt til siden, stemmer dette?


ja de skyter en øredobbe med spiss gjennom.
 
Hadde jeg glatt sagt JA til 
Nå har jeg jente da, men om vi hadde gutt hadde han fått samme svar. Når det kommer som et ønske fra barnet er det helt ok for meg. 
Og her har pappan hull i øret (2 i samme øre) - så jeg synes det er FINT!
 
Jeg hadde sagt blankt nei. Tror heller ikke jeg hadde latt datteren min fått hull i ørene så tidlig. 
 
Jeg ville sagt nei. Ikke fordi han er gutt, men fordi han er for ung i mine øyne.
Jeg har alltid sagt at jentene mine skal få hull i ørene når de ber om det selv. Men når jenta på 3-4 år spurte, måtte jeg nok ombestemme meg... Jeg sa nei en gang, så glemte hun hele greia, så det var kanskje ikke så interresant likevel? Men hun skal få det når hun vil og hun er gammel nok til å stelle såret selv.
 
Min aller første tanke er NEEEEEEEIIIIII, men om den dagen kommer så vet jeg ikke.. Hva gjør vi ikke for å glede disse søte små hvis de virkelig ønsker seg noe sååå sterkt;)
Men jeg hadde nok prøvd å overtale han på bedre tanker;)
 
Vet dere om det er høyre eller venstre man skal ta i? Ikke meninga å være fordomsfull her altså, jeg har ingenting i mot homofile, men er det ikke slik at i ett av ørene så betyr det at man er homofil? Eller er dette en myte?
 


Lykken_er_to skrev:
Min aller første tanke er NEEEEEEEIIIIII, men om den dagen kommer så vet jeg ikke.. Hva gjør vi ikke for å glede disse søte små hvis de virkelig ønsker seg noe sååå sterkt;)
Men jeg hadde nok prøvd å overtale han på bedre tanker;)



Hehe, skjønner:)
Jeg har virkelig pratet med han om det altså. Egentlig vil han ha i begge ørene, men der satte jeg grensa. Så vi har møtt hverandre på halvveien iallefall:)
Han vil så innmari ha og jeg synes det er litt søtt jeg da. Jeg har også forklart han at det kommer til å gjøre vondt, men den lille står på sitt. Dette er noe han virkelig har lyst til og har mast om det en goood stund nå.
 
Back
Topp