Sønnen min får ikke tak i høyre bryst!

NinjaInPyjamas (bygdejente)

Gift med forumet
Himmelbarn
Marsboerne2017
Vi bruker opp mot 30min og må til slutt gi opp og gå over til venstre og der får han tak med en gang. Har prøvd forskjellige stillinger på oss begge men det hjelper ikke :(
 
Hvilke stillinger har du prøvd?

Tvillingstilling?
Vanlig bare at du ikke legger i armkrok men har hodet i din venstre hånd?
Tilbakelent amming?

Er brystet veldig fullt/sprengt? Eller løst?
 
Hvilke stillinger har du prøvd?

Tvillingstilling?
Vanlig bare at du ikke legger i armkrok men har hodet i din venstre hånd?
Tilbakelent amming?

Er brystet veldig fullt/sprengt? Eller løst?
Har prøvd tilbakelent, tvilling og vanlig. Både når det er fult og løst. Han prøver men får det som regel ikke til.
Han sliter på venstre sia også men bruker kansje bare noen minutter på å henge seg på mot 15-20 min på venstre
 
Har prøvd tilbakelent, tvilling og vanlig. Både når det er fult og løst. Han prøver men får det som regel ikke til.
Han sliter på venstre sia også men bruker kansje bare noen minutter på å henge seg på mot 15-20 min på venstre

Har du sjekket låsning i nakke/skuldre/rygg hos kiropraktor/naprapat/manuellterapeut el?

Har du fått hjelp fra ammehjelper til å legge til?
 
Har du sjekket låsning i nakke/skuldre/rygg hos kiropraktor/naprapat/manuellterapeut el?

Har du fått hjelp fra ammehjelper til å legge til?
Jeg kontaktet helsesøsteren i dag og hun kom hjem til meg og hjalp oss veldig :)

Sønnen min var prematur så vi startet ammingen med skjold.

Når han plutselig tok til brystet uten skjold var jeg fast bestemt på å ikke bruke de mer.

Tror vi har funnet en ok løsning frem til han blir helt vant med å spise uten skjold :)
 
Back
Topp