Særeste navnet du har kommet over?

Guddlaug? Nei alså det finnes veldig mange sære navn som vokser på deg etterhvert som man blir kjent med personen.
 
Jeg må si at farmor til en venninne, Jånni Bardine, er det særeste jeg har hørt. Helt sant og ikke var hun særlig hyggelig heller [emoji23]
 
Selv om navna ikke er sære i seg selv må jeg si at kombinasjonen med en jevnaldret jeg møtte i ungdomstiden fortsatt siden igjen: Kåre-Bjarne (oppkalt etter besteforeldrene) :)
 
Magne-Kjell. Bare fordi det var så bakvendt. :p
 
En dame som bestemor snakker om noen ganger(tror ikke hun lever lenger): Gullette :p

Eller så har vi jo Størk. Synes egentlig at det er litt kult, men ganske sært.
 
Har reagert litt på Sædmund og Gudleik, men de er vel ikke SÅ sære...
 
Så nettopp ei på Facebook som ble døpt Norvella-Christin. Jeg bare «nor-hvafornoe»!?!?

Klarer ikke sånne navn som helt tydelig er funnet på for å være så sær som mulig. :p
Chrisander, Alvida osv. Så en tråd her med en blogg hvor alle barna i den aktuelle familien hadde dobbeltnavn, og alle bar preg av samme tankegang. Sånt får jeg spader av. :p
 
Lupinella må være det særeste til nå.. jobber i barnehage ;) men synes det er litt sært når det begynner en ettåring som heter Øystein eller Karl også jeg da, bare fordi jeg synes det blir rart på en så liten unge. Men så går det seg fort til :p:)
 
Så nettopp ei på Facebook som ble døpt Norvella-Christin. Jeg bare «nor-hvafornoe»!?!?
Unnskyld til mennesket som heter det.. Men det høres ut som er prevensjonsmiddel :eek:

Lupinella må være det særeste til nå.. jobber i barnehage ;) men synes det er litt sært når det begynner en ettåring som heter Øystein eller Karl også jeg da, bare fordi jeg synes det blir rart på en så liten unge. Men så går det seg fort til :p:)
Ja.. kjenner til det, såå merkelig for meg når de små har så gammeldagse navn, og her vurderer vi Knut, så vi er jo ikke noe "bedre" :hilarious:

Rareste jeg har hørt er nok Emmadora, for dét er for meg et kattenavn.

Gubben har reagert skikkelig på Emrik.
 
Unnskyld til mennesket som heter det.. Men det høres ut som er prevensjonsmiddel :eek:


Ja.. kjenner til det, såå merkelig for meg når de små har så gammeldagse navn, og her vurderer vi Knut, så vi er jo ikke noe "bedre" :hilarious:

Rareste jeg har hørt er nok Emmadora, for dét er for meg et kattenavn.

Gubben har reagert skikkelig på Emrik.
Hehe! Knut er ikke så mye bedre nei :hilarious: men sånne navn venner man seg fort til, for de er jo «vanlige» sånn sett :)
Har hatt både Emrik og Embrik i bhg. Hold tunga rett i munnen liksom :p
 
Jeg jobbet på en gamleheim for 17år siden. Der var en 103 år gammel dame. Dvs i år hadde hun blitt 120 pr og hun het Dorit.
 
Denne tråden er fin! Byng, Størk og Embrik-bare gjør det så vanskelig som mulig, liksom.
 
Så nettopp ei på Facebook som ble døpt Norvella-Christin. Jeg bare «nor-hvafornoe»!?!?

Hjelpes! Her var det noen som kalte ungen sin Olavs marinius :p

En dame som bestemor snakker om noen ganger(tror ikke hun lever lenger): Gullette :p

Eller så har vi jo Størk. Synes egentlig at det er litt kult, men ganske sært.

Har reagert litt på Sædmund og Gudleik, men de er vel ikke SÅ sære...

Om man setter sammen sædmund og størk får jeg en trang til å le :p

Unnskyld til mennesket som heter det.. Men det høres ut som er prevensjonsmiddel :eek:


Ja.. kjenner til det, såå merkelig for meg når de små har så gammeldagse navn, og her vurderer vi Knut, så vi er jo ikke noe "bedre" :hilarious:

Rareste jeg har hørt er nok Emmadora, for dét er for meg et kattenavn.

Gubben har reagert skikkelig på Emrik.

Keg er helt enig i at det høres ut som prevensjonsmiddel :p

Her om dagen hørte jeg om ei som hel smillte. Det syns jeg er veldig sært :eek:
 
Back
Topp