Så var jeg her

Mht alderen din villr jeg vurdert et privat forsøk først. Selv har jeg holdt på med ivf i 1,5 år, nå er jeg gravid og det ser ut til å gå veien. Men jeg er 10 år yngre enn deg. Det er ofte vanskeligere når man er eldre også, og jeg har egentlig vært heldig i forhold til mange andre her som har brukt mye lengre tid.

Men valget er selvfølgelig deres, masse lykke til[emoji173]
 
Mht alderen din villr jeg vurdert et privat forsøk først. Selv har jeg holdt på med ivf i 1,5 år, nå er jeg gravid og det ser ut til å gå veien. Men jeg er 10 år yngre enn deg. Det er ofte vanskeligere når man er eldre også, og jeg har egentlig vært heldig i forhold til mange andre her som har brukt mye lengre tid.

Men valget er selvfølgelig deres, masse lykke til[emoji173]
Privat har vi ikke råd til... og no prøver vi denne sjansen vi har fått, men og bli gravid har vi ikke hatt noen problem med.. uten om etter jeg hadde 2 ødelagte eggledere.
Er defor vi må ta denne veien no..
 
Snakket med sykehuset, ja hun snakket sånn at vi ble sittende i tlf i 20 min hehe.. men hun sa at det blir nok oppstart til høsten eller rett over sommeren, pga de er stengt i sommar sef.
Så sånn veldig lang venting var det ikke

Og vi skal på samtale og på gyn. Undersøkelse sa hun..

Var så heldig og få mensen i dag, så jeg få tatt de blodprøvene, så venter vi bare på timen til han skal inn og levere sitt..
 
Last edited:
Snakket med sykehuset, ja hun snakket sånn at vi ble sittende i tlf i 20 min hehe.. men hun sa at det blir nok oppstart til høsten eller rett over sommeren, pga de er stengt i sommar sef.
Så sånn veldig lang venting var det ikke

Og vi skal på samtale og på gyn. Undersøkelse sa hun..

Var så heldig og få mensen i dag, så jeg få tatt de blodprøvene, så venter vi bare på timen til han skal inn og levere sitt..


Hvis det skulle være slik at dere må gå privat etterhvert. Vet jeg at st.olav i tillegg til å ta i mot de med henvisninger, tar i mot betalende pasienter, de er ikke like dyre som de private. Sjekk ut om dette er en mulighet i Haugesund også. Sånn i tilfelle.
 
Privat har vi ikke råd til... og no prøver vi denne sjansen vi har fått, men og bli gravid har vi ikke hatt noen problem med.. uten om etter jeg hadde 2 ødelagte eggledere.
Er defor vi må ta denne veien no..
Ok, da skjønner jeg det godt. Det er kostbart så er ikke alle som har råd til å gå privat. Vi var heldige og hadde litt til overs fra boligsalg. Ønsker dere masse lykke til! [emoji173]
 
Takk :) selv om håpe om den lille spiren er langt borte :( men håper liksom alikevell at den sitter på 1 forsøk selv om jeg vet at det er større sjangs for den ikke gjør...

Men da vi prøver no og tar det der i fra..
grunnen for at den ikke har sitter før er jo pga egget har satt seg fast i egglederene mine, som jeg no har fjernet for en stund tilbake.

Men uansett så er jeg glad for at vi fikk sjangs til og prøve værtfall
 
Fikk brev i posten fra sykehuset at timen er blitt forskjøvet fram [emoji2][emoji1360]
Bare en uke da, men jo tidligere jo bedre [emoji38][emoji1360]
 
Back
Topp