Så lei

Nøffe

Betatt av forumet
Jeg har konstant dårlig samvittighet om dagen fordi det eneste jeg gjør med unga er å krangle.. Dem er i dårlig, survete humør og jeg er sliten av graviditeten. Jeg sover dårlig på nettene, og sliter med svangerskapskløe og urolig kropp.. Humøret til meg og unga kræsjer helt for å si det sånn.. Jeg prøvde å gå ut en tur å leke med dem i sta, men når jeg ikke har klær som er passe lenger, og alt er trangt begynner jeg og klø mere på kroppen.. Jeg kjenner at jeg snart har nådd bunnen og har mest lyst til å låne bort de største ungene en periode bare for å slippe å ha kranglinga dems med hverandre og meg her, hele tiden. Jeg er sliten [emoji22] Samboeren hjelper til han, men mest med sin egen, ikke de jeg har fra før, de som er mest kranglete [emoji53]
 
Huff, ikke noe godt å ha det slikt.
Tror nok mange kjenner seg igjen i det du opplever, er til tider ingen som kan få meg i så dårlig humør som ungene. Men heldigvis går det over og så er de fine dagene tilbake. Om du har mulighet til å få noe pusterom i form av alenetid så anbefaler jeg det. Trenger ofte ikke å være av den lengste sorten, men litt er ofte bedre enn ingen ting.
 
Så travelt, kjenner 5.åringen tester nye grenser nå som jeg er gravid.. skikkelig travelt.. sender deg en god klem❤️
 
Off, kjenner meg så igjen. Det er ikke lett å være hormonell og ha unger som er sureog grinete.

Krangler mye med 5 åringen jeg også. Han har blitt så hissing. Denne uken går han på steroider, han blir plutselig helt crazy og skriker for full hals. Klikker for ingenting, i går klikket han først fordi faren skulle kle på han, senere fordi han ikke fikk den største brusen fra mcen. Vi kan ikke gi etter, vi har tross alt 2 andre som ser dette og som da også vil ha stor brus. Er så slitsomt.
Av og til klikker det for meg også, jeg skriker tilbake og setter han på gangen. jeg vet jo at det ikke fungerer, men akkurat da renner det over. dette er heldigvis siste runde med stroider, så håper det roer seg etter hvert.
 
Sikkert fælt å si det, men d er så godt å høre at jeg ikke er alene [emoji28] Nå som jeg er gravid hender der seg så ofte at jeg hever stemmen alt for fort, og kanskje uten grunn, også får jeg drit dårlig samvittighet for det også, pluss at der gjør ting værre bare [emoji53] Jaja, gleder meg til d svangerskapet her er over og jeg blir meg selv igjen [emoji4] Takk for mange klemmer og støtte [emoji173]️
 
Back
Topp