Så...hva har du gjort idag?

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Idag var det så fint vær at vi MÅTTE ut og gå tur :)
Så da har jeg gått i over en time med både vogn og hund..
Ellers har jeg gjort fint lite :p
 
Jeg har fulgt ungen til bhg, vært på jmkontroll, hentet ungen igjen, kjøpt middag og lagd middag. Har også ryddet kjøkkenet og satt på flaskesterilisatoren for å sterilisere smokker som vi skal ha med på føden :) *hanMÅtasmokk* :p

Må snart legge frøkna og så blir det litt sengekos i håp om å føde snart :p #pliktsexforstakkaren :p
 
Har vært på 5 mnd kontroll med yngste, sovet dupp, vasket klær, brettet og lagt unna klær, lagd middag, funnet frem klær i en str større..
 
Vi har vært ute i hele dag. Først jobbet jeg til 13 og så var det ut på Geocaching. I kveld har vi kost oss i gapahuk.
 
Bakt brød, fått barn avgårde til skole, matet junior og mini omhverandre, ryddet, vasket klær, lagd middag og vært med mini, midi, maxi og eldste bonusdatter så midi og maxi har fått badet :)
 
Vært 4t på jobb, og bretta klær. Orker ikke veldig mye med idag, er helt gåen i bekkenet etter arbeidsdagen
 
Har gått lang tur, handla, kost masse med baby, laga middag og sløva på soffen :p
 
Vært i Frognerparken og kost oss
 
Følt meg effektiv i dag.... Lagd mat til lille som er lagt på frysen (tre forskjellige ting;)), vært å ryddet tingene mine på jobben jeg skal slutte på, vært ett ærend i byen, vært hos frisøren og fått bretta unna forrige ukes klesvask (det som ikke alt var i bruk igjen :p).
Faktisk meg som lagde middag også i dag ;)
 
Handlet, ordnet til barnehagestart, bakt kake, ryddet klær, sortert ting som skal kastes og hatt hyleorkester 1,5 time i strekk! :p
 
Vært på laaang tur med mini å en venninne å laget hjemmelaget kjøttkaker til middag :) koselig dag :)
 
Back
Topp