Så du på morkaken etter fødselen?

Fikk tilbudet men ville ikke. Skal vurdere det denne gangen.
 
Jeg så vel deler av den der den lå i metallbekkenet. Fikk ikke tilbudet om å se den, og var altfor utmattet til å spørre om å få se den. Ikke noe "tap" at jeg ikke så den, regner med den ligner en del på de variantene man ser hos dyrene - og dem har jeg sett en del av fra før ;)
 
Med første fikk jeg ikke tilbudet og med andre sa jeg ifra på forhånd at jeg ikke ønsket :)
 
Ja, ba om å få se den. Syns det var kult å kunne se sekken mini hadde ligget i og morkaka som hadde vært bindeleddet mellom oss to i alle de månedene [emoji173]
 
Ville se men det ble liksom ikke åpnet for det
 
Skrev i fødebrevet at jeg ville se den og ville ha bilde av den. Så de la den frem så jeg kunne kikke på den etterpå [emoji4] Morkaka er helt amazing, og den jobben den har gjort i 9 mnd er helt utrolig fasinerende!
 
Jeg ville se den i tillegg hadde jeg med fødselsfotograf så hun tok bilde av den. Fascinerende å se på!!
 
Jeg så jordmora sjekke den mens fødselslegen sydde. Jeg spurte masse og fikk se. Veldig godt ettersom lille nurket måtte en tur på intensiven, d hadde jeg noe å være fasinert over.
 
Ja, gav beskjed om det med begge. Litt nysgjerrig :D
 
Jeg fikk ikke med meg at den kom ut, og tenkte heller ikke over å få se den. Måtte spørre samboer om jeg fødte morkaken, og han hadde visst fått et glimt av den :p
 
For utslitt etter første mens jeg fikk spørsmålet om jeg ville se den med andre, og jeg sa ja. Veldig spesielt at noe sånt kom ut av meg rett etter en søt baby :p Men det var ganske fascinerende. Tror mannen fikk se den litt ufrivillig [emoji23]
 
Ville ikke se den, fikk heller ikke tilbudet hverken første eller andre fødsel. Men pga skader på morkaka som oppstod før andre fødsel, så ble den studert nøye av lege og jm etter fødsel, og jm viste oss bilde ved fødselsgjennomgang. Ikke ett lekkert syn gitt [emoji85]
 
Ja vi så og studerte den. Både jeg og mannen var fascinerte av den :p
 
Ja! Synes det er flott å se den :D
 
Mannen fikk se den. Jeg husker ikke, men jeg var jo der jeg også så.. [emoji23]
 
Så begge gangene [emoji4]
 
Back
Topp