Så du på morkaken etter fødselen?

M

Moderator Camilla

Guest
Jeg ville ikke se den første eller andre gang og angrer ikke på det. Selv om det er en fascinerende og viktig ting.

Så du din, eller vil du se den?
 
Ja, jeg synes det er flott å se!
 
Jeg merket ikke at den kom ut og fikk aldri høre noe om den, så det tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Hadde jeg fått tilbudet hadde jeg ønsket å se den!
Får prøve å huske det til neste gang, om det i det hele tatt blir noen neste gang :p

Edit: skrivefeil
 
Fikk ikke se den under første fødsel(ble ikke tilbudt og ikke tenkte jeg på det selv), så ved fødsel nr to sa jeg ifra på forhånd om at jeg ville se [emoji12]
 
Jeg ville ikke se den. Gav beskjed om at jeg ikke ville se den. Fikk se den og holdt på å kaste opp....
 
Fikk ikke tilbudet med nr 1 og 2, med nr 3 ville jeg se den, sto i fødebrevet, men ting gikk så fort at det ble helt glemt!
 
Nei takk sa jeg:p Hadde anatomi på skolen og visste godt om morkaken men jeg hadde ikke tenkt på at det var noe man kunne studere etter fødsel for det.
 
Med nr 3 gjorde jeg det. Var vel det eneste de fikk hjulpet til med under fødselen min (å få ut morkaka), så da fikk jeg tilbudet. Kom ikke opp de to andre gangene
 
Jeg synes det er litt ekkelt, og ville ikke se (pluss at jeg var totalt utslitt og traumatisert etter fødsel), men mannen min syntes det var fascinerende, og han foreviget den ved å ta bilde. Han lar seg ikke skremme av blod og gørr osv i motsetning til meg :p
 
Fikk se den med første, jm spurte om jeg ville se den. Med nr 2 fikk jeg ikke sett den. Jm med nr 2 virket mer stresset og styrte på, tror hun var stresset da jeg kom inn med 9.5 cm åpning og lillebror ble født 27 min etter vi kom inn.
 
Ja, biplacenta! Sykt kult.
 
Har veldig lyst til å se den iallefall.. Men om jeg bryr meg den dagen er en annen sak:p
 
Ja, begge gangene. Jeg ville studert den litt mer, men det orket ikke sambo :(
 
Ja! Flott og fascinerende syns jeg :D
 
Ville se den og vi snakka om at vi kunne se den rett før fødselen var over. Men så rakk vi ikke det, for det oppstod komplikasjoner. Da var plutselig det nedprioritert selvfølgelig. Håper jeg får sett den ved en eventuelt senere fødsel.
 
Back
Topp