Ryggsmerter

En tråd i 'Juni 2018' startet av Popcorn2, 13 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Popcorn2 Andre møte med forumet

Har i dag opplevd å få kraftige ryggsmerter som varer ca. 10-20min før de forsvinner igjen. Det har gått timer mellom hver gang. Noen som har vært borti lignende?

2. Maian Gift med forumet Augustmødrene 2014 Junilykke2018

Off høres ikke godt ut. Vet det er noen som kjenner rier i ryggen. Men ikke vet jeg

3. Cyrus Betatt av forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Sniker fra juli.
    To av mine fødsler startet sånn. Lange tak som begynte i ryggen og gjorde meg usikker.
    Som langvarige press på en måte. Rett før vannet gikk begge gangene ble presset økt i korsryggen og det begynte å presse imot i skambenet også.
    Kansje vanskelig forklart, men jeg kjenner riene best i ryggen. Har født 3 ganger og har et ks :)

• Liker Liker x 1
  4. Nanakorobi Yaoki Gift med forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Om det er på siden av ryggen KAN det være nyrestein. Det hadde jeg i mai. Oppsøk lege

5. ToKongler Flørter med forumet Junilykke2018

Mine rier denne gangen satt i ryggen, men hos meg og moren min er ryggrier utrolig ueffektive! Hadde min lengste fødsel hittil pga de, så håper litt for din del at det ikke er i ryggen de skal forbli... eller hvertfall at du slipper å få ueffektive rier!!!

6. bellulf Forelsket i forumet

Jeg hadde ryggrier denne gang og det va sabla vondt, men de var kjempe effektive.

Del denne siden