PrincessMom
Flørter med forumet
Er jo bare juletråder her jo. Kan dere ikke i det minste hvertfall vente en mnd. a????????[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BlessItBe
Nå er jo dette et fritt forum [:)]
Så folk må da få skrive det de vil :) Bare å la være å gå inn på de juletrådene det :D
ORIGINAL: mammatilTheodor
Så folk må da få skrive det de vil :) Bare å la være å gå inn på de juletrådene det :D
jepp, enig. Jeg elsker å planlegge, og å glede meg til jul, og det er det tydeligvis flere her som gjør[:D]
jepp, enig. Jeg elsker å planlegge, og å glede meg til jul, og det er det tydeligvis flere her som gjør[:D]
Da er vi 2 [:)][:)][:)] Også slipper man å bruke hele desemberlønna på juleting, kan heller kjøpe det i Oktober og November, synes det er kjempe stas jeg :D
Da er vi 2 [:)][:)][:)] Også slipper man å bruke hele desemberlønna på juleting, kan heller kjøpe det i Oktober og November, synes det er kjempe stas jeg :D
Jeg eeeeelsker juuuul, og begynner gjerne tidlig hehe[:D]ORIGINAL: calibra86
Synes at selve julen blir ødelagt av at det er så utrolig mye av "juletingene" som er ute så tidlig!! F.eks julemarsipan, og julepynten ikke minst....