Romslig og fin stelleveske/bag?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Vi har hatt en storstilt leteaksjon etter stellevesken fra førstemann-uten resultat.

Har dere forslag til en romslig stelleveske? (flaskebarn ettersom jeg ikke kan amme). Vi har for øvrig en grå Stokke trailz-vogn.

Legg gjerne ved et bilde eller link med stelleveske-forslaget :)
 
Vi har hatt en storstilt leteaksjon etter stellevesken fra førstemann-uten resultat.

Har dere forslag til en romslig stelleveske? (flaskebarn ettersom jeg ikke kan amme). Vi har for øvrig en grå Stokke trailz-vogn.

Legg gjerne ved et bilde eller link med stelleveske-forslaget :)

Når har ikke jeg veldig peiling på om det er en romslig å praktisk stelleveske, for jeg får jo mitt første barn nå. Men tenkte siden du har Stokke trailz, jeg har også det og bare eeeelsker den nye stelleveska til Stokke.
fd3c63a1420b8537d80a1e4d684ac230.png
 
Når har ikke jeg veldig peiling på om det er en romslig å praktisk stelleveske, for jeg får jo mitt første barn nå. Men tenkte siden du har Stokke trailz, jeg har også det og bare eeeelsker den nye stelleveska til Stokke.
fd3c63a1420b8537d80a1e4d684ac230.png


Jeg har veldig lyst på denne ettersom den matcher vogna, men mannen min har sett den "live" og mener at den er litt for liten mtp flaskeplass.

Går vi for den, så må jeg i så fall lære meg å pakke minimalt og praktisk :D
 
Skip hop duo signature - jeg kjøpte den nylig. Den er best i test har mye plass og er en favoritt blant pappaene også
 
Jeg har veldig lyst på denne ettersom den matcher vogna, men mannen min har sett den "live" og mener at den er litt for liten mtp flaskeplass.

Går vi for den, så må jeg i så fall lære meg å pakke minimalt og praktisk :D

Jeg har også denne, og tenkte at hvis jeg får en gulpebaby (som sist) og må pakke tusen skift, så får jeg et lite plassproblem. Men jeg har ikke prøvd enda, så jeg vet ikke, men dem ser ikke så romslig ut som jeg trodde.
 
Sniker fra april, jeg har flaskebarn og må ha med både ekstra skift og kluter når vi skal ut døra. Jeg har Skip Hop duet og får seriøst plass til alt :) Flasker,termoser,melkepulver, skift, bleier, kluter, tepper, leke, Kindle, nettbrett osv. Jeg er kjempe fornøyd med den, men kanskje ikke helt første valget til pappaen;) Men han bruker en Simo stelleveske som vi kjøpte med simovognen og den har vi også plass til alt mulig i :) Men simo selges jo ikke lenger...
 
Sniker fra april, jeg har flaskebarn og må ha med både ekstra skift og kluter når vi skal ut døra. Jeg har Skip Hop duet og får seriøst plass til alt :) Flasker,termoser,melkepulver, skift, bleier, kluter, tepper, leke, Kindle, nettbrett osv. Jeg er kjempe fornøyd med den, men kanskje ikke helt første valget til pappaen;) Men han bruker en Simo stelleveske som vi kjøpte med simovognen og den har vi også plass til alt mulig i :) Men simo selges jo ikke lenger...


Tusen takk for tips! Jeg likte veldig godt veskas design, og det er alle tiders at den i tillegg er romslig! Ikke helt i tråd med mannen min sin stil (heldigvis), så kanskje jeg må handle en til meg og en til mannen min :p
 
Jeg kjøpte denne uten å ha sett den:
e9da25c728c39744064142ca4ce45d51.jpg

Jeg syns ikke den er så kjempefin i stoffet, men den er veldig innholdsrik og stor. Også er den like grei for mannen som for meg, det var jeg litt opptatt av i valget. Kan sende deg bilde av innsida om du er interessert.
 
Jeg kjøpte denne uten å ha sett den:
e9da25c728c39744064142ca4ce45d51.jpg

Jeg syns ikke den er så kjempefin i stoffet, men den er veldig innholdsrik og stor. Også er den like grei for mannen som for meg, det var jeg litt opptatt av i valget. Kan sende deg bilde av innsida om du er interessert.

Gjerne :)
 
Nå venter vi i spenning på vårt første barn og vi har vel ikke så mye forutsetning for å bedømme passe størrelse. Ei heller er mannen opptatt av at stellevesken ikke skal være for feminin.

Vi har Luicinda i sort skinn fra Storksak.

b8f96dae54734b2f95b91631e7f6e61d.jpg
 
Back
Topp