Rolig i magen = rolig utanfor magen?

Gutten min har vært turbo siden unnfangelsen omtrent, skal si ifra hvis det plutselig går over :p Tenker det kan være noe i det :)
 
Stemmer her ja [emoji4] var veldig rolig i magen, og er veldig rolig og fornøyd gutt utenfor magen [emoji170]
 
Motsatt her:) første veldig rolig i magen, kom ut og var urolig på natta i hvert fall. andre var så voldsom i magen og er skikkelig bedagelig utenfor:p
 
Veldig aktiv i magen og enda mer aktiv utenfor :p
 
Nokså bedagelig I magen, rørte og styrte på men aldri så enormt store eller harde bevegelse og han er en rolig fyr ute av magen også.

Søsteren var mer hard og brutal i bevegelsene og hun var mye mer urolig også.
 
Rolig inni, Aktiv ute :) men vi hadde kort navlestreng, så mulig det hadde noe å si :)
 
Førstemann kjente jeg ikke så godt i magen siden morkaken lå mellom oss så jeg kjente ikke så godt spakene. Han er overalt og har veldig mye energi. Ikke godt å si hvor han har det fra.
Lillebror mistenker jeg kan bli ganske lik, kanskje ikke like mye energi
 
Min var kjempe aktiv under svangerskapet og er en turbo hjemme. Er nå 9 månder. Går bortover litt ustødig enda, og babler som en foss. Klarer og si noen ord. Han har vært veldig aktiv og frempå for alderen, så jeg synes tiden har gått litt for fort♡.
 
Nr1: bajas i magen, la seg til og med på tvers i uke 39-40 Sa han kom til å bli fotballspiller på måten han sparket meg i blæra konstant.. Det ble han!
Nr2: kjempe rolig i magen. Rolig og bedagelig liten frøken som tar livet med knusende ro :)
 
Her var første rolig i magen, å er enda rolig nå. Snart 5 år. Denne gangen er han veldig aktiv, men vet enda ikke hvordan han blir på utsiden. Så blir spennende å se.
 
Back
Topp