Rolf

Så godt å høre at du har egen supermelk til gutten din. Er sikkert en glede opp i alt dette. Tenker på dere til stadighet og titter innom her.
 
Så gode nyheter! Tenker mye på dere. Heia Rolf:Heartred
 
Så nyyyyydelig han er❤️❤️ Gratulerer så mye med bittelille Rolf.
 
Så gode nyheter å lese her i dag. Flinke, sterke, lille Rolf.
Dere er i tankene mine [emoji170]
 
Vis vedlegget 255837

Et sjeldent syn - uten noe pustehjelp... Anledningen var ultralyd av hodet. Det er ikke noe tegn til hjerneblødning!!! [emoji173]️[emoji173]️ Visittlegen i dag, sa han kom til å bli skuffet hvis dette ikke gikk bra... Jeg bare gråter, og det er bra, for nå leverer jeg nok melk [emoji23]

Gode nyheter[emoji170][emoji170] lille sterke Rolf[emoji170]
 
Så fin liten Rolf[emoji170] Jeg fikk ikke med meg dette før sent i går kveld.. utrolig sterkt at du deler![emoji170]
Jeg fødte min førstemann uke 27+3 for 10 år siden, så vet litt hva dere går igjennom.. Han gikk det også veldig bra med, og har ikke et eneste varig mén i dag! Krysser fingrene for at det går like bra med Rolf![emoji170]
 
[emoji170][emoji170][emoji170]
 
Vis vedlegget 255837

Et sjeldent syn - uten noe pustehjelp... Anledningen var ultralyd av hodet. Det er ikke noe tegn til hjerneblødning!!! [emoji173]️[emoji173]️ Visittlegen i dag, sa han kom til å bli skuffet hvis dette ikke gikk bra... Jeg bare gråter, og det er bra, for nå leverer jeg nok melk [emoji23]

Hurra! Da håper vi at Rolf kommer seg gjennom de første slitsomme månedene i et langt liv!
 
Høres lurt ut. For selv om det er deilig å få kroppen for seg selv, er det en høy pris å betale. Rart å tenke på at vi sannsynligvis får en 3 mnd gammel «nyfødt» med oss hjem til termin, og da vil han fortsatt være under 3 kg.
Men tenk så godt dere kjenner han da. Og at han er 15-16mnd ved barnehagestart. Kan komme godt med det.
Pust med magen, en dag av gangen.
 
Han er så nydelig[emoji173]️[emoji173]️ så godt å lese at han har det bra! [emoji177] fineste lille Rolf[emoji173]️
 
Så godt å lese at det ikke var noe tegn til blødning, og at legen var så optimistisk. Det er gode tegn! :Heartred:Heartred
 
Han er gulle fin da - og hurra for at det ikke er tegn til hjerneblødning heller. Nå heier vi videre, hver dag er en seier!
 
Følger med fra september[emoji173]️ Gratulerer med en nydelig gutt[emoji7] Så godt å høre at det kommer masse gode nyheter fra deg og lillegutt [emoji170] Takk for at du deler det tøffe dere går igjennom! Dere er sterke [emoji4]
 
Back
Topp