*RockStarBaby*s dagbok

Lykke til på OUL i morgen! [emoji847][emoji176]
Skal på ultralyd selv også. Skal du på ahus?[emoji5]
 
Åhhhhh, masse masse lykke til på oul!! [emoji177][emoji177]
 
Alt var perfekt med lille :love7[emoji813]red dette var stort :D[emoji813]red
Det var mest sannsynlig en liten jente[emoji813]pink[emoji813]pink
Så herlig at alt var perfekt[emoji173][emoji173][emoji173]Og en liten jente blir stas[emoji7][emoji7]
 
Gratulerer så mye med en liten jente på vei [emoji173]️ Jenteboom! [emoji16]
 
Alt var perfekt med lille :love7[emoji813]red dette var stort :D[emoji813]red
Det var mest sannsynlig en liten jente[emoji813]pink[emoji813]pink
Så fantastisk, gratulerer så mye med en liten jente på vei [emoji7][emoji177]
 
Alt var perfekt med lille :love7:Heartred dette var stort :D:Heartred
Det var mest sannsynlig en liten jente:Heartpink:Heartpink

Dette er såå hyggelig å lese! Velkommen skal du være i "jenteklubben" ;)
Ble det samme termin som du har trodd hele tiden?
 
Dette er såå hyggelig å lese! Velkommen skal du være i "jenteklubben" ;)
Ble det samme termin som du har trodd hele tiden?
Takktakk :D Magefølelsen stemte:):Heartpink jordmor sa vi ikke skulle handle alt for mye rosa, men viste oss hvite streker mellom beina og hun fant ingen tut;) men beina var litt i veien så hun fant det ikke så lett. Vi er nå overbeviste likevel, men kommer til å ta en privat for å dobbeltsjekke det:) ble satt tilbake to dager, det er helt innafor synes jeg:)
 
Takktakk :D Magefølelsen stemte:):Heartpink jordmor sa vi ikke skulle handle alt for mye rosa, men viste oss hvite streker mellom beina og hun fant ingen tut;) men beina var litt i veien så hun fant det ikke så lett. Vi er nå overbeviste likevel, men kommer til å ta en privat for å dobbeltsjekke det:) ble satt tilbake to dager, det er helt innafor synes jeg:)

Høres jo ganske sikkert ut da, men en ny UL på et senere tidspunkt er heller ikke å forakte :D
 
Så herlig at alt var perfekt[emoji173][emoji173][emoji173]Og en liten jente blir stas[emoji7][emoji7]
Så flott!! [emoji3][emoji176] og gratulerer med en liten pike [emoji8]
Gratulerer så mye med en liten jente på vei [emoji173]️ Jenteboom! [emoji16]
Så fantastisk, gratulerer så mye med en liten jente på vei [emoji7][emoji177]
Tusen takk!:love7 Dette var stas :D:Heartpink:Heartpink
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer så mye med ei lita jente på vei[emoji173]️
 
19+1:
Litt rart å bytte uke på tirsdag nå:p men følger OUL-terminen fra nå, kan hende jeg regnet feil på EL en dag og at egget vandret en dag, to dager spiller ikke så stor rolle:)
Den siste uken har jeg kjent litt bevegelse i magen hver dag, litt rart og veldig koselig:Heartpink
Ellers tror jeg kvalmen kommer til å henge i til februar:puke_r
Venter spent på når neste time på sykehuset er, om det er 4 eller 14 uker siden jordmor og lege sa forskjellig:p jordmortime i morgen da:)
 
19+1:
Litt rart å bytte uke på tirsdag nå:p men følger OUL-terminen fra nå, kan hende jeg regnet feil på EL en dag og at egget vandret en dag, to dager spiller ikke så stor rolle:)
Den siste uken har jeg kjent litt bevegelse i magen hver dag, litt rart og veldig koselig:Heartpink
Ellers tror jeg kvalmen kommer til å henge i til februar:puke_r
Venter spent på når neste time på sykehuset er, om det er 4 eller 14 uker siden jordmor og lege sa forskjellig:p jordmortime i morgen da:)

Så koselig med bevegelser <3 Syns selv at tilknytningen til baby ble mye sterkere etter at jeg kjente liv. Som å få en high five fra magen :p

Men, er du seriøst kvalm enda?? :eek: Ikke bra!! Føler virkelig med deg! <3

Lykke til hos JM i morgen!
 
19+1:
Litt rart å bytte uke på tirsdag nå:p men følger OUL-terminen fra nå, kan hende jeg regnet feil på EL en dag og at egget vandret en dag, to dager spiller ikke så stor rolle:)
Den siste uken har jeg kjent litt bevegelse i magen hver dag, litt rart og veldig koselig[emoji813]pink
Ellers tror jeg kvalmen kommer til å henge i til februar:puke_r
Venter spent på når neste time på sykehuset er, om det er 4 eller 14 uker siden jordmor og lege sa forskjellig:p jordmortime i morgen da:)
Så herlig med bevegelser fra lille[emoji173][emoji173]

Kjedelig med den kvalmen altså[emoji53][emoji53] Føler med deg, og håper du slipper unna snart[emoji173]
 
Back
Topp