Ringerike sykehus

En tråd i 'Fødesteder i Norge' startet av Babyverden, 23 Nov 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. gojinta_di Flørter med forumet

Jeg er veldig fornøyd!! Selv om de kun har to fødestuer, og vi var 4 fødende samtidig.. Så jeg fødte på ett rom på barsel! ;-) tiden etter fødsrl var også bra! Ikke noe problem å spørre om hjelp, eller ting jeg lurte på.. Jeg traff bare hyggelige ansatte :)

• Liker Liker x 1
  2. Lykkeliten_snart_to Andre møte med forumet

Veldig fornøyd med min jordmor på Ringerike. Ellers opplevde vi at vi ble litt overlatt til oss selv etter fødsel. Selvfølgelig ikke noe problem å ringe på etter hjelp, men litt ulike tilbakemeldinger og oppfølging ved vaktskifter.

• Liker Liker x 1
  3. Frøken1993 Bli kjent med forumet

Er det noen som vet hva reglene er for hund på føden?

4. Brud86- Flørter med forumet

Noen flere? Vi må velge om en mnd tid..

5. Nadera Forelsket i forumet Novemberlykke 2016

Jeg har ikke født der selv, men skulle gjerne gjort det hvis jeg ikke var risikopasient og måtte føde på kvinneklinikk. Har kun hørt positive ting om Ringerike, de er et kjempebra sykehus når det gjelder fødsel og pga enerom osv.

Kjenner også mange sykepleiere og studenter som har vært i praksis eller jobbet på Gjøvik vs. Ringerike, og da får Ringerike desidert mest skryt.

• Liker Liker x 1
  6. IsThisReal Forelsket i forumet

Noen som har født der nå i senere tid?
    Er litt redd disse sure jordmødrene på barsel og ammepress da det går igjen hos nesten ALLE jeg spør som har født mellom 07 og nå :/

Presterte å gå inn på føden og ikke på jordmordavdeling pga mangel på skilt og info (oppussing) første gang jeg var til kontroll, og da fikk jeg skikkelig kjeft og bare sure toner fra samtlige der.

7. Dreamweaver Bli kjent med forumet

Fødte der i januar. Var et par sure, men likte de fleste. Følte ikke noe særlig på ammepress. De kom bare inn å spurte hvirdan ammingen gikk. Det var jeg som spurte om de kunne sjekke om det var riktig og sånn

• Liker Liker x 1
  8. Dreamweaver Bli kjent med forumet

Hund på føden? SÅKLART er det ikke lov med hunder på føden

9. Virvelinn Betatt av forumet

Jeg fødte der i 2014, og damene der var mine engler :Heartred Selvfølgelig noen jeg ikke fikk veldig god kjemi med, men sånn er det alle steder. Jeg hadde en komplisert fødsel og var veldig dårlig etterpå, men damene der passet så godt på meg så :happy: Lå i et halvt døgn på intensiven, men de passet på at jeg fikk være sammen med jenta mi og var der sammen med oss. Jeg gleder meg til å føde der igjen :Heartpink

• Liker Liker x 1
  10. Skach Flørter med forumet Febbisbebbis'18

Nå har ikke jeg født på Ringerike enda, har først termin i januar, men har vært innlagt på fødeavdelingen i to dager nå. Hadde voldsomme smerter, men det kan se ut som det er en kraftig infeksjon, alt er i hvertfall bra med frøkna.
    Vil bare si at jeg føler meg veldig ivaretatt her, alle jeg har møtt på har vært veldig hyggelig og omsorgsfulle. Når jeg fikk opp å gå litt i går, lurte ene jordmora på om jeg ville se fødestuen og hvordan det er her på avdelingen, de har hentet mat til meg og fylt vannflaska mi gudene vet hvor mange ganger. Så jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til å komme tilbake i januar :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden