Rimelig søskenvogn mulighet for bagdel og vanlig sete til 2åring

Gogogo

Flørter med forumet
Hei,
Noen som har noen anbefalinger å komme med ift søskenvogn man kan bruke bagdel og vanlig sete som en 2åring kan bruke som ikke koster skjorta?[emoji4] Vil gjerne bruke fra nyfødt alder samtidig som 2åringen kan bruke å.
 
Jeg har en emmaljunga dobbel viking til mine to. Er super fornøyd, spesielt med at den går inn en vanlig inngangsdør og sittedelen kan vendes mot meg. MEN den er ikke av de aller billigste.
 
43a361c5a436948ff9bdaa8889cabfc8.jpg


Jeg brukte bugaboo donkey å den kan jeg bruke for bare 1 med en liten handlekurv til som følger med [emoji4] elsker den vognen. Å den går gjennom alle dører.. [emoji1360]
 
43a361c5a436948ff9bdaa8889cabfc8.jpg


Jeg brukte bugaboo donkey å den kan jeg bruke for bare 1 med en liten handlekurv til som følger med [emoji4] elsker den vognen. Å den går gjennom alle dører.. [emoji1360]

Ja det hadde helt klart vært drømmvognen, men ute etter å se om man kanskje kan finne noe mellom 4-6000kr [emoji4] Gjerne rimeligere å om det finnes [emoji85] Tenkt litt på heller å kombinere sjal og søskenbrett, de dagene man er bare en på tur med barna også [emoji4]
 
Ja det hadde helt klart vært drømmvognen, men ute etter å se om man kanskje kan finne noe mellom 4-6000kr [emoji4] Gjerne rimeligere å om det finnes [emoji85] Tenkt litt på heller å kombinere sjal og søskenbrett, de dagene man er bare en på tur med barna også [emoji4]

Har du sett på finn?
 
Det har kommet ny buggaboo donkey nå, så en del butikker selger ut den «gamle» modellen litt billigere.. fikk min med 25% rabatt! [emoji1319][emoji1305]
 
18265C22-1D73-4C9B-B2F9-ABF1F5EF1168.jpeg

Beemoo tvillingvogn LA. Fåes til rundt 4000 for sportsdeler + 1 bag :)
 
Sjekk ut Bumbleride på Finn.no

Den vogna elsker jeg!! Superlett å kjøre og tar ikke såå stor plass sammenlagt.
 
Vognverden.no har 40% på vogner KUN IDAG!
da kan man få Bumbleride twin helt ny til under 5000!
 
Back
Topp