"Rike barn får snike i køen"

La merke til det når vi var det i fjor, men på de 6 dagene vi var innom så jeg ikke noen som benyttet seg av det.
Tenker derfor ikke så veldig mye over det
 
Det er jo sykt provoserende! Ikke fordi de slipperkø, men fordi de andre som står i kø må jo dermed vente lengre...
 
Syntes ikke noe om å kjøpe seg ut av køen....

Men jeg har vært med en funksjonshemmet på Tusenfryd som ledsager. Da fikk vi gå foran i køen på alt. Samme på Hunderfossen. Syntes selvsagt det var kjekt å slippe kø, men det føltes ikke greit. Var jo sniking. Han hadde jo fint kunne stått i vanlig kø om rullestolen hadde fått plass i køsystemet..
 
Last edited:
Slik er det jo mange steder, veldig vanlig i andre land, i London er det slik på alle turiststeder, betal ekstra og gå i ekspresskøen, kjenner det finnes andre ting som irriterer med mer, men er jo ikke helt riktig[emoji20]
 
Vi var der i forrige uke. Så ikke det. Men så noen med mor i rullestol som kom først. De med sesongpass kan også bli igjen ombord og kjøre en runde til fikk jeg vite av noen mef sesobgpass som sa de ikke gjorde det for de fikk dårlig samvittighet for de i køen.

Det er jo litt sånn overalt i samfunnet. Fast-track på flyplass, betal ekstra for ekspresslevering. Har ikke hørt så mange som klager på det. Jeg skjønner jo at Legoland (og andre) prøver å ginne nye måter å tjene penger på. Ikke er det en ny måte heller forresten...
 
Syns heller de burde hatt en gratis mulighet, type sånn som Disney har med sine "fastpass". Der er det like muligheter for alle, førstemann til mølla :) Men skjønner jo at de vil tjene penger og da :p
 
Back
Topp