Rier når det ikke passer..

lykkelig90

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har prøvd ut mange uskyldige kjerringråd som mat,brus og div aktiviteter. Idag dro mannen bort og blir borte i noen dager, er alene med mine og hannes barn. Så ligger rett ut på sofaen og ikle gjør noe.

Våknet i morrest av rier med 15 min mellomrom, nå er de nede i 8 minutter. Så kanskje det kjerringrådet som funker best er å legge seg ned å slappe av?:smiley-angelic008
 
Har prøvd ut mange uskyldige kjerringråd som mat,brus og div aktiviteter. Idag dro mannen bort og blir borte i noen dager, er alene med mine og hannes barn. Så ligger rett ut på sofaen og ikle gjør noe.

Våknet i morrest av rier med 15 min mellomrom, nå er de nede i 8 minutter. Så kanskje det kjerringrådet som funker best er å legge seg ned å slappe av?:smiley-angelic008

Oohhh spennende [emoji33][emoji4] du får holde oss oppdater
 
Så spennende! Men typisk at det kommer når det passer minst ;) blir en spennende kveld og natt for deg da!
 
Håper alt står bra til meg deg[emoji4]Hvordan har natten vært?
 
Hvordan går det? :)
 
Spent på å høre oppdatering fra deg altså :D
 
Fortsatt ikke født, ikke så effektive rier. Stoppet opp på 5cm, men de vil ikke ta vennet eller sette drypp enda pga at jeg og barnet har det bra og fullt på alle fødestuer, så ligger på vanlig rom å håper det tar seg opp eller at jordmødrene får det rolig å kan hjelpe til :)
 
Fortsatt ikke født, ikke så effektive rier. Stoppet opp på 5cm, men de vil ikke ta vennet eller sette drypp enda pga at jeg og barnet har det bra og fullt på alle fødestuer, så ligger på vanlig rom å håper det tar seg opp eller at jordmødrene får det rolig å kan hjelpe til :)

Så spennende :D Masse lykke til :D
 
Sendt hjem med 5cm åpning. Begynner å bli ganske sliten og lei :/

Hvorfor hjelper de deg ikke videre? Er det fortsatt fullt? Håper at riene snart blir effektive og du får din lille skatt[emoji173]️
 
Sendt hjem med 5cm åpning. Begynner å bli ganske sliten og lei :/
Jeg trodde man da var i den aktive delen av fødselen og at de da hjalp til med riestimulerende om det skulle dabbe av? Hva skjer videre nå da?
 
Jeg trodde man da var i den aktive delen av fødselen og at de da hjalp til med riestimulerende om det skulle dabbe av? Hva skjer videre nå da?

Jeg fikk beskjed sist at hadde man 4cm så ble man ikke sendt hjem :eek:
 
Får bare vente på at det tar seg opp igjen som de siser. Har heldgivs legetime i morgen, håper han kan hjelpe til med noe.. gir snart opp dette sykehuset
 
Back
Topp