Rie-teller

J88G86

Forelsket i forumet
Hvordan skal dere ta tiden mellom riene? Finnes det en ap eller er planen å bruke stoppeklokke bare?
 
Det finnes flere forskjellige apper ihvertfall. Jeg syntes det var greit sist, da har man oversikten. :)
 
Er rie teller på preg life appen.
Brukte ikke noen sist, får se hva som skjer denne gang :p
 
Hadde en som het "rie-teller" sist, brukte den et par timer før vi ringte føden.
Når fødselen faktisk starta 4 dager etterpå brukte vi den ikke, for da var det ikke noe tvil om hva som skjedde. Så gidder nok ikke bruke det denne gangen.
 
Brukte Rieteller ved forrige fødsel, og skal nok bruke det igjen. Har vært kjekt å se tilbake på riene i ettertid syns jeg. Hehe![emoji28] I starten på fødselen styrte jeg den, så overtok mannen på sykehuset. Var greit for han å ha noe å gjøre på, å ikke bare se på at jeg vrei meg i smerte[emoji85].
 
Tenker i utgangspunktet å bruke det jeg også. God ide å la mannen overta etterhvert! Greit tidsfordriv [emoji13]
 
Lå i senga å lasta ned rieteller sist svangerskap, hadde hatt maserier dagen før, så ville teste ut forskjellige rietellere. Plutselig sa det plopp og vannet gikk. Den ene rietelleren jeg hadde rukket å laste ned fikk vi testa ut i en knapp time på vei til sykehuset og på venterommet. For da var riene så tette at det ikke var noe tvil!
Har appen enda, så får se om vi får brukt den nå.
Heter noe sånn som "varkapp". Var enkel i bruk og oversiktlig. Men kanskje jeg ser etter en annen.
 
Back
Topp