Ribbestrikket strømpebukse?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
08ce7cd8bb04f0b48f4bec2a68c7fff1.png


Noen som vet hvor jeg kan få tak i ribbestrikket strømpebukse til nyfødt? Jeg synes det er så fint til hjemmestrikkede plagg, men har kun funnet ribbestrikkede strømpebukser fra str. 62 og oppover.
 
Lillelam har tror jeg, hvis det er ullstrømpis du leter etter. I bomull fins det mange varianter, Collégien og Condor har (bare google dem, mange norske nettbutikker selger dem).
 
Og eBay! Har ikke funnet ull der da, kun bomull.
 
Lillelam har sånne. Jeg har iallefall til storesøster kjøpt på babyshop. Vet ikke 100% sikkert om de kommer i de minste størrelsene da den vi har er 86.
 
Google et merke som heter collegien. Ribbestrikket og mange fine fàrger og velge mellom <3 kan og få kjøpt knestrømper:) er og fornøyd med kvaliteten:)
 
Jeg innbiller meg at jeg så det på enten Cubus, HM eller Lindex.. men det kan ha vært i bomull.. har du sjekket de "vanlige" butikkene?
 
Takk! Skal sjekkes ut! :)

Collegien som nevnes i posten nedenfor mener jeg å ha sett på Instagram-profilen til en nettbutikk jeg har begynt å følge (vimse.no). Der har jeg også sett et litt billigere merke som het Krutter, det var også ribbestrikket strømpebukser[emoji4]
 
Back
Topp