Ribbeinssmerter

Mamma_90

Flørter med forumet
Har endel smerter under ribbeinet på venstre side. Kan ikke være barnet som ligger å presser ennå, er bare 23+1? Er det tarmene som har flyttet seg oppover? Er so ubehagelig og føler jeg nesten ikke kan sitte da det blir verre da, ønsker helst å bare ligge utstrekt hele dagen [emoji28] Har hatt smerter under ribbeinet med de andre barna også, men mener da på at det er tilkommet senere i svangerskapet [emoji4] Den berømte halsbrannen er også tilbake, hadde glemt hvor irriterende det er. Noen som har gode tips som fungerer? [emoji12]
 
Sånn har jeg hatt det tidvis i flere uker :( Utrolig vondt når det er som værst, da er det bare å stå eller ligge som ikke er ubehagelig...
 
Uff, jeg har det akkurat likedan. Må sitte med strak rygg, ligge på motsatt side for å strekke ut, eller stå. Hjelper også å klemme under ribbena med hånda, det må jeg gjøre om jeg feks sitter fast i lange møter :( sist svangerskap ble ribbenssmertene bare verre for hver dag :(
Ang halsbrann så hjelper det for meg å ligge på venstre side (da renner magesyren unna spiserøret), og tygge link tyggis (apotek).
Lykke til :D
 
Back
Topp