Resultater uke 4

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Det kom sent denne gangen, min datter på snart to hadde ikke direkte lakenskrekk, men veldig uttalt "våkne i det mamma setter seg opp"-kveld. (og våken igjen nå men mannen tok henne så jeg får poste dette)

Poeng
Igjen er rødt lag overlegne
Rød 793 pr deltaker
Blå 479 pr deltaker
Gul 413 pr deltaker

Rød får derved også denne uka de 0,5 kg i vektbonus.
Som heller ikke denne uken påvirker resultatet

RØDT: Ned 0,526%, med bonus 0,6315
BLÅTT: Ned 0,380%
GULT: Ned 0,0899

Derved mister GUL en deltaker, og av de to som to stille er det Mammahjerte som har gptt minst ned samlet sett i krigen og hun er derfor ute. Bli gjerne med i wildcard, det er store sjangser for å komme inn igjen i krigen for den som gjør det. Og neppe lenge til

Lag BLÅ mister også et deltager denne uka, Kakemonster88 leverte ikke vekt

Mest ned av alle og med Immunitet er denne uka her er jeg på blått lag med 1,1970% nedgang i en uke mange opplevde relativt små endringer.

Godt jobbet alle sammen!

Derved er BLÅTT og GULT lag begge 3 deltakere og RØDT er fortsatt 5

Jeg foreslår derved at vi slår sammen BLÅTT og GULT lag. Blir dere da GRØNN? (Skal jeg lage nye skravle og veietråder til dere, eller bare omdøpe en av dem, eller bare fortsetter dere som en av dem? Bli enige, så fikser jeg i morgen)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Oi, dette var litt uventet! Hurra for oss på Rødt, og gratulerer Her Er jeg!! Imponerende vektnedgang du har i krigen!
 
Gratulera Her er jeg[emoji322]
 
Gratulerer til rødt lag og til her er jeg!
 
Gratulerer til her er jeg og rødt lag!
 
Tusen takk, jenter!! Det har endelig løsnet for meg:) På vei ned fra fjellet nå. Har blitt bitt hardt at turbasillen:)
 
Back
Topp