Resultat uke 8

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Fredag 19.mai

OPPDATERING
Grunnet problem med å logge inn på app fredag har StineT92 fått komme inn i krigen igjen, da dette ikke var noe hun hadde kontroll på selv (jeg sleit jo selv). StineT92 har gjort det meget sterkt denne uka, så hennes bidrag endrer på lista, og også derfor på denne ukas individuelle vinner - som nå går fra å ha vært Oh Dear til å bli StineT92! Håper på forståelse for at slike endringen kan forekomme. Det ble varslet i grei tid (lørdag) men jeg fikk det ikke før nå da jeg ble kidnappet i går morgest til mitt eget utdrikningslag (og appen fungerer jo ikke....). Hovedinnlegget under er derfor endret slik at resultatene stemmer!



Etter litt (mye trøbbel) med både app og innlogging så fikk jeg heldigvis postet resultat likevel! :)


Så nå kommer kveldens resultater etter en litt «tøffere» uke å holde seg i skinnet for de fleste vil jeg tro (i hvertfall for krigleder ;) Gratulerer så masse med dagen som har vært til dere alle forresten :)

StineT92 1,1905 %


Oh Dear 0,2809 %


Desemberjente2016 0,1447 %


Mikaela 0,1248 %


Thers 0 %


Mamma til 2 rakkarunger :) + 1,3158 %


EJ + 1,7391 %






EJ ligger nederst på lista denne uka, og går derfor ut av krigen. Bli gjerne med videre i wildcard!! Ikke lenge til vi tar inn noen nå ;)



Ukas individuelle vinner er StineT92 som har gått ned 1,1905 %! Du vinner derfor immunitet ved neste ukes veiing!! Gratulerer :)
 
Last edited:
Gratulerer Oh Dear! :D
 
Så kjekt da :)
 
Da var jeg ute, har ikke klart å komme inn i appen før nå så det var synd...

Send mld til krigleder og sei i frå :) Appen har vore kronglete i ein evighet no :(
 
Back
Topp