Resultat uke 7

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Fredag 24.februar



Her kommer resultatene fra første uke hvor dere kjemper helt alene.


Sara 1,5 %


Stinefine 0,7353 %


Makko87 0.5734 %


Avokado 0,2077 %


Smæsj 0 %


EJ +0,5787 %




Gratulerer så masse til Sara som vinner immunitet neste uke! Knall innsats fra deg denne uka!!



EJ ligger nederst på lista denne uka, og går derfor ut av krigen for denne gang!! Hiv deg med på wildcard!!



Denne uka mister vi dessverre to stykk som ikke har levert vekt;

lillerypa og Sogn78 er dermed ut av krigen!


Jeg ser at det har gått litt fort i svingene i forhold til info om finalen i forrige ukes resultat, så jeg vil nå komme med litt korrigerende informasjon;
Når vi er 4 deltakere igjen tar vi inn wildcard som da får uka på å kvalifisere seg til finalen - uka etter vil dere atter en gang bli 4 deltakere, og disse fire vil da gå videre til finalen som vi kjører over to uker.


Jeg ønsker forresten at finalens veiing sendes til meg på PM istedenfor å poste «som vanlig» da jeg tenker det blir litt mer spennende hvis resultatet blir publisert, istedenfor at alle kan lese seg fram til vinneren ;) Hva tenker dere damer om det?


Lykke til i uka som kommer damer ;)
 
Jeg er enig!

Gratulerer til Sara :D
 
Enig her og!

Godt jobba Sara :)
 
Oi!

Det skyldes selvsagt delvis at jeg spratt opp på veiedag sist uke (bursdagsselskap torsdagen) men også at jeg helt klart har gått ned denne uka.

Spørs da om jeg spretter opp igjen for jeg går nedover men ikke så fort. Litt opp og litt ned men tendens ned. Vel. Med immunitet er jeg med ei uke til ;-)

Og ja. Finale på pm synes jeg var bra.

Nå er vi 5, så desverre ikke lenge igjen...
 
Oi!

Det skyldes selvsagt delvis at jeg spratt opp på veiedag sist uke (bursdagsselskap torsdagen) men også at jeg helt klart har gått ned denne uka.

Spørs da om jeg spretter opp igjen for jeg går nedover men ikke så fort. Litt opp og litt ned men tendens ned. Vel. Med immunitet er jeg med ei uke til ;-)

Og ja. Finale på pm synes jeg var bra.

Nå er vi 5, så desverre ikke lenge igjen...

Nei ikke lenge igjen..4 uker hvis alle leverer framover ;)
 
Back
Topp