Resultat uke 6

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Fredag 5.mai



Da var resultatene klare. Vi får satse på at tallene stemmer, da jeg ikke hadde noen fra Kirsebær som leverte tall. Det er på ingen måte ment å være «grinete» men når lagleder ikke får til å levere tall så forventer jeg at noen andre stiller opp, evnt. tar kontakt med meg for en løsning. Jeg som krigleder og lagledere gjør dette helt frivillig, så da må man kunne dele litt på «byrden» når det oppstår noe. Har hatt kontakt med EJ i dag heldigvis, så var klar over dette nå…

Men så over til resultatet


Resultat av utfordringen uke 6



Bringebær 1029,17 poeng pr. deltaker



Kirsebær 750 poeng pr. deltaker




Vinnerne av utfordringen uke 6 er altså Bringebær



Gratulerer så masse!!! de får med seg 500 gram bonus på vektnedgang denne uka




Resultat av vekt uke 6



Bringebær 0,6308 % (0,5322 % før bonus)



Kirsebær 0,0193 %





Denne uka er det derfor LizRachel fra kirsebær som går ut av krigen, med en vektoppgang på +1,2448 %. Bli gjerne med videre i krigen som wildcard - info om dette finnes i wildcard tråden. Lykke til videre.




Denne uka leverte dessverre ikke disse vekt, og er derfor ute av krigen;

Anja.s fra kirsebær

Sanndy fra kirsebær

Katta fra bringebær



Så har vi kommet til denne ukas individuelle vinner. Den som har gått ned aller mest denne uka, og derfor vinner immunitet ved neste veiing er Desemberjente2016 fra bringebær som har gått ned 1,4225 %!! Supert jobba!!!


Men da jenter er det altså atter en gang slik at vi har nådd den kritiske grensa - denne gangen på kirsebær hvor det nå kun er 3 deltakere igjen. Totalt har vi nå 8 deltakere - 3 på kirsebær og 5 på bringebær.

Jeg velger derfor å gå over til INDIVIDUELL DELTAKELSE fra nå av! Dette betyr at dere fortsetter uten lag, og at det derfor ikke vil være noen utfordringer fremover.


Jeg oppretter egen veietråd som dere selv har ansvar for å flytte over tall til, slik at jeg har dere samlet. Alt dere nå trenger å tenke på framover er å melde inn vekt før 19.00 på fredager, så poster jeg resultatet når jeg har fått inn alt.




Når dere er 4 deltakere igjen tar vi inn 1 person fra wildcard. Disse 5 går videre til kvalifisering til finale uka etter. De fire beste går så videre til selveste finalen. Denne kjøres over 2 uker, hvor den som har gått ned mest totalt iløpet av krigen vinner denne rundens slankekrig.



Masse lykke til i deres første uke «helt på egen hånd»! Skravlingen kan nå gjerne fortsette i den felles skravletråden!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Gratulerer til bringebær. :)

Vil bare si takk for jobben du gjør, Hemmeligfrøken, og laglederne. :)
Skulle gjerne levert (og har jo gjort det en gang før), men denne gangen hadde jeg ikke mulighet.
 
Takk for innsatsen Hemmeligfrøken :)

Gratulerer Desemberjente2016! :)

Blir spennende fremover!
Betyr dette ingen utfordring?
 
Takk for innsatsen Hemmeligfrøken :)

Gratulerer Desemberjente2016! :)

Blir spennende fremover!
Betyr dette ingen utfordring?

Ingen utfordring framover - nå må man jobbe maks for vektnedgang så får dere immunitet! ;)
 
Ingen utfordring framover - nå må man jobbe maks for vektnedgang så får dere immunitet! ;)

Shit! Hadde glemt det fra sist. Blir vanskeligere å holde seg i skinnet uten poengkamp :p
 
Berre lurer - appen var jo heilt idiot på fredag. Nesten umulig å bruke. Om nokon av dei som ikkje leverte pga det - er det ein gyldig årsak?
 
Berre lurer - appen var jo heilt idiot på fredag. Nesten umulig å bruke. Om nokon av dei som ikkje leverte pga det - er det ein gyldig årsak?

Forsåvidt, men synes i såfall de burde ha varslet lenge før nå, hvis det er noen som har tatt kontakt i forhold til dette? Ville vært naturlig å tatt kontakt mye før nå... ?
 
Forsåvidt, men synes i såfall de burde ha varslet lenge før nå, hvis det er noen som har tatt kontakt i forhold til dette? Ville vært naturlig å tatt kontakt mye før nå... ?

Sjølvsagt, og mitt innlegg var jo også posta for ei stund sia. Men kanskje dei ikkje tenkte at det var ein mulighet? Såg berre at nokon hadde slitt med appen og dermed ikkje fått levert.
 
Sjølvsagt, og mitt innlegg var jo også posta for ei stund sia. Men kanskje dei ikkje tenkte at det var ein mulighet? Såg berre at nokon hadde slitt med appen og dermed ikkje fått levert.

ah.. så jeg nå - jeg sliter nemlig også med appen! Men det får bli opp til hver enkelt å ta kontakt med krigleder tenker jeg - hvis det er slike forhold som ligger til grunn. Det står jo også i reglene at det kan gjøres unntak i samråd med krigleder og lagledere - men da må de ta kontakt direkte tenker jeg :)
 
Back
Topp