Resultat uke 6

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Fredag 17.februar


Da var ukas resultat endelig klare!



Resultat av utfordringen uke 6


Blå - 218,75 poeng pr deltaker


Grønt - 610,71 poeng pr deltaker



Vinnerne av utfordringen i uke 6 (og denne rundens siste…) er altså GRØNN - som virkelig har gjort god innsats i utfordringen hver eneste uke! :)

GRØNN får derfor med seg 0,5 kg i bonus på vektnedgang denne uka.




Resultat av vekt uke 6


BLÅ + 0,5457 %


GRØNN 0,3187 % (0,2302 % uten bonus)




Denne uka er det derfor Rubia fra BLÅ som går ut av krigen, med en vektoppgang på +1,0776 %. Du er hjertelig velkommen til å delta videre som wildcard! Her er det kun en deltaker som henger med - å da blir kampen om wildcardet litt mindre ;)



Denne uka mister vi dessverre i tillegg til Rubia, to deltakere som ikke har levert vekt innen tidsfristen;

Her er jeg fra BLÅ

Tekoppen fra GRØNN



Den som har gått aller mest ned denne uka, og derfor vinner immunitet neste uke er Stinefine fra GRØNN som har gått ned 1,4493 % !!!! Kjemperesultat på deg denne uka :)



Men - DA jenter er det altså slik at dere er 8 deltakere igjen, fordelt med 2 på blått lag og 6 på grønt lag. Vi nærmer oss finale så istedenfor å omrokkere på lagene IGJEN, så velger jeg nå å gå over til individuell deltakelse. Dette betyr at dere fortsetter uten lag, og at det derfor ikke vil være noen utfordringer fremover.


Jeg oppretter egen veietråd som dere selv har ansvar for å flytte over tall til, slik at jeg har dere samlet. Alt dere nå trenger å tenke på framover er å melde inn vekt før 19.00 på fredager, så poster jeg resultatet når jeg har fått inn alt.



Når dere er 4 deltakere igjen tar vi inn 1 person fra wildcard. Disse 5 går videre til finalen. Denne kjøres over 2 uker, hvor den som har gått ned mest totalt iløpet av krigen vinner denne rundens slankekrig.


Masse lykke til i deres første uke «helt på egen hånd»! Skravlingen kan nå gjerne fortsette i den felles skravletråden!
 
Gratulerer til stinefine [emoji813]
 
Grattis Stinefine! :D
 
Back
Topp