Resultat uke 4

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Da er denne ukas resultater klare :)



Poeng

Tusenfryd 744,16 poeng pr deltager

Rødkløver 714 poeng pr deltager

Solsikke 685 poeng pr deltager

Smørblomst 370,71 pr deltager



Tusenfryd vinner utfordringen denne uka, og med det -0,5kg i bonus og de skal lage utfordringen for neste uke. Gratulerer!



Vekt

Tusenfryd -0,1686%, med bonus -0,2623

Rødkløver -0,2992

Solsikke +0,5529

Smørblomst -0,4297



Denne uka hadde Solsikke oppgang og den som da går ut med oppgang er Aninee. Meld deg gjerne på i Wildcard tråden :)

Den som gikk mest ned og er immun neste uke er meg, MiniMe80 med -1,6194% :)


Kakemonster88 leverte ikke vekt i dag og er derfor ute av krigen.



Tusenfryd: Frist for å lage utfordringen er i morgen, lørdag, kl 20.00. Hvis ikke går den oppgaven til neste lag på lista som er Rødkløver
http://forum.babyverden.no/threads/regler-for-utfordringer-slankekrigen-vinteren-2018.1913391/
 
Last edited:
Gratulerer :D
 
Gratulerer alle sammen
 
Gratulerer til vinnerne! Litt kjipt å se at om jeg hadde husket øvelsene på torsdag hadde vi vunnet utfordringen... [emoji24]
 
Gratulerer til vinnerne! Litt kjipt å se at om jeg hadde husket øvelsene på torsdag hadde vi vunnet utfordringen... [emoji24]
Eller om jeg hadde orka å delta, kanskje. Men det var da en del. For det er pr deltaker så det må ganges opp med ti. Og så mye hadde du vel ikke fått for de øvelsene?

Men det er jo også fint at Challenge lages av forskjellige lag så kanskje vi får noe helt annet? Gøy det.
 
Eller om jeg hadde orka å delta, kanskje. Men det var da en del. For det er pr deltaker så det må ganges opp med ti. Og så mye hadde du vel ikke fått for de øvelsene?

Men det er jo også fint at Challenge lages av forskjellige lag så kanskje vi får noe helt annet? Gøy det.

Jo, stemmer. Hehe, kanskje det var uunngåelig likevel, da :p Jaja, det gjør jo ikke så mye egentlig. Viktigste er vekta slik at ingen på laget går ut.
 
Gratulerer :D
 
Back
Topp