Resultat uke 4

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Fredag 21.april



Endelig er resultatet klart - selv om det ble i seneste laget. Sånn går det når man har bursdag i hus og skal bake, bygge lego, lage middag +++


I kveld har det vært mye rot med tallene fra utfordringen - så min bønn til dere er at dere dobbelsjekker og trippelsjekker tallene. Dette vil gjøre det MYE lettere for meg, og resultatene vil komme mye fortere.




Resultat av utfordringen uke 3



Bringebær 278 poeng pr. deltaker



Kirsebær 287,14 poeng pr. deltaker



Tyttebær 261,67 poeng pr. deltaker



Vinnerne av utfordringen uke 3 er altså kirsebær



Gratulerer så masse!!! de får også med seg 250 gram bonus på vektnedgang denne uka


Resultat av utfordringen uke 4



Bringebær 910 poeng pr. deltaker



Kirsebær 402,86 poeng pr. deltaker



Tyttebær 759,17 poeng pr. deltaker



Vinnerne av utfordringen uke 4 er altså bringebær



Gratulerer så masse!!! de får også med seg 250 gram bonus på vektnedgang denne uka




Bringebær er derfor ansvarlig for å ordne ny utfordring for uke 5. Fristen for å poste utfordringen er lørdag kl. 20.00 (gjerne ta en titt på tidligere utfordringer dersom dere trenger tips og ideer).



Resultat av vekt uke 4



Bringebær 0,1047 % (0 % før bonus)



Kirsebær 0,3796 % (0,3392 % før bonus)



Tyttebær 0,1052 %



Denne uka er det derfor MaJa<3 fra bringebær som går ut av krigen, med en vektoppgang på +0,6010 %. Bli gjerne med videre i krigen som wildcard - info om dette finnes i wildcard tråden. Lykke til videre.



Så har vi kommet til denne ukas individuelle vinner. Den som har gått ned aller mest denne uka, og derfor vinner immunitet ved neste veiing er LizRachel fra Tyttebær som har gått ned 1,4966 %!!



Lykke til i kommende uke damer!
 
Gratulerer LizRachel, du er rå!! :D
 
Whaaaat???? Helt sykt, trodde virkelig ikke at jeg kom til å ha så mye vekt reduksjon [emoji50]
Veldig glad for at påsken ikke ødela for meg [emoji1]
 
Flott gjort LizRachel! :D :D
 
Gratulerer til kirsebær og LizRachel :)

Og masse lykke til for dere andre!
 
Back
Topp