Resultat uke 10

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Fredag 2.juni


Også i kveld leverte alle vekt, og nå nærmer vi oss med stortskritt finale damer!


Men først - kveldens resultat:


Mikaela 0,62344 %


StineT92 0,6024 %


Desemberjente2016 0,5865 %



Oh Dear 0,3724 %


Thers 0 %



Det er altså Thers som ligger aller nederst på lista, og derfor går ut av krigen idag - rett før kvalifisering til finalen.


Ukas individuelle vinner er Mikaela som har gått ned 0,62344 %

Da man nå går inn i kvalifisering til finale utgjør ikke dette noen immunitet - men uansett GODT JOBBA! Gratulerer med individuell seier! :)


Med 4 deltakere igjen så er det nå tid for å ta inn wildcard!


og den som får æren av å være med å kvalifisere seg til finale denne gangen eeeeeer *trommevirvel* Avocado!!! Gratulerer så masse med den med knall innsats til nå!

Du må huske å legge inn tallene dine på den felles veietråden!


Da damer - DA er det neste uke som gjelder. Neste ukes innsats vil avgjøre om nettopp DU får plass i den store finalen! Ønsker dere alle LYKKE LYKKE LYKKE til!! De som går videre til kvalifisering er altså;

Mikaela

StineT92

Desemberjente2016

Oh Dear

Avocado



Avslutningsvis har jeg en liten (eventuelt stor) tjeneste å be dere om angående finalen. Den faller såklart på kvelden før bryllupet vårt og for min del er det helt uaktuelt å drive med slankekrigen akkurat da ;) Jeg har derfor følgende forslag; De fire finalistene melder inn vekt til meg på PM (VIKTIG VIKTIG VIKTIG slik at det blir overraskelse) innen 23.juni kl. 19.00. Men pga bryllup ønsker jeg å ha «fri» fra sånn styr en liten stund. Jeg foreslår derfor at resultatet postes innen tirsdag 27.juni kl 21.00 - hva tenker damene om dette?
 
Grattis Mikaela!!

Helt greit for meg om resultatet lar vente på seg, du må jo ikke la Slankekrigen forstyrre den store dagen! ❤️
 
Grattis Mikaela!!

Helt greit for meg om resultatet lar vente på seg, du må jo ikke la Slankekrigen forstyrre den store dagen! [emoji173]️
Takk, i like måte, Avocado! Bra jobba[emoji123]
Nen kjipt å miste Thers...

Helt greit at resultatet blir postet litt senere ja[emoji4]
 
Gratulerer, Mikaela ! [emoji16][emoji16] velfortjent! Og gøy at Avocado kom inn igjen [emoji1] Lykke til videre! [emoji322]

Og lykke til med forberedelser, Hemmeligfrøken![emoji4]
 
Back
Topp