Resultat uke 1

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Fredag 31.mars

Da var vi endelig igang etter en i overkant tøff oppstart som absolutt har vært utenom det vanlige!
Jeg har vært i tankeboksen på hvorvidt jeg orket denne runden likevel, pga mye negativitet.. men har altså valgt å fortsette som krigsleder nettopp fordi dette EGENTLIG er veldig gøy! Så da ser vi framover damer og satser på god stemning og en lang og fin krig sammen!
Jeg synes det er kjempeartig at det er liv i skravletrådene og at dere er så flinke til å oppmuntre hverandre - så dette blir SÅ bra :)

Så var det krigens første resultat da damer.
DET er som følger;


Resultat av utfordringen uke 1

Bringebær 295 poeng pr. deltaker

Kirsebær 429,4 poeng pr. deltaker

Tyttebær 352,9 poeng pr. deltaker

Vinnerne av utfordringen denne gangen er altså kirsebær

Gratulerer så masse!!!

De er derfor ansvarlig for å ordne ny utfordring for uke 2. Fristen for å poste utfordringen er lørdag kl. 20.00 (gjerne ta en titt på tidligere utfordringer dersom dere trenger tips og ideer).

Kirsebær fikk også med seg 0,5 kg i bonus på vektnedgang denne uka

Resultat av vekt uke 1

Bringebær 1,1389 %
Kirsebær 0,4792 % (0,4087 % før bonus)
Tyttebær 0,9402 %

Denne uka er det derfor Birdi fra kirsebær som går ut av krigen, med en vektoppgang
på +1,4634 %. Bli gjerne med videre i krigen som wildcard - info om dette finnes i wildcard tråden. Lykke til videre.

xtina87 fra bringebær leverte ikke vekt denne uka, og går derfor ut av krigen.

Så har vi kommet til krigens første individuelle vinner. Den som har gått ned aller mest denne uka, og derfor vinner immunitet neste uke er Thers fra bringebær som har gått ned 2,1590 %! Gratulerer så masse til deg med en super første uke!

Masse lykke til i uka som kommer damer!
 
Gratulerer Thers :D
 
Takktakk [emoji1][emoji1]
 
Gratulerer til Thers! Håper Birdi ikke mister motet og blir med videre på wildcard, må gjerne skravle med oss til det kommer noen flere wildcards :)

og grattis til oss kirsebær! :)
 
Gratulerer så masse til Kirsebær og Thers!! :happy:
 
Gratulerer Thers :)
 
Back
Topp