Reisetrille

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Noen med gode erfaringer på reisetrille/bilvogn som passer inn i en BMW i3 (pittelitenbil) som kan brukes fra ca 6mnd alder?
Alle prisklasser er i utgp aktuelle, så enhver erfaring er ønskelig!
 
Har ikke testet selv, men vet babyzen yoyo gåt som flybagasje, så bør passe inn i bilen ;)

Selv hadde vi en zero2four trille til storebroren, veldig grei iht prisen :)
 
Jeg har quinny zapp xtra 2 etter førstemann og var fornøyd med den. Bruker understell med adapter nå til bilstol som alltid ligger i bilen
 
Ikke fornøyd med qunny zapp xtra, synes den var vinglete og vanskelig å få opp.. vi har mountain buggy nano og er veldig fornøyd. Kan også tas med på fly :) mitt beste vognkjøp hittil, og vi har hatt en del.
 
Ikke fornøyd med qunny zapp xtra, synes den var vinglete og vanskelig å få opp.. vi har mountain buggy nano og er veldig fornøyd. Kan også tas med på fly :) mitt beste vognkjøp hittil, og vi har hatt en del.
Zapp hadde vi til storesøster. Praktisk vogn sammenslått, men ikke helt overbevist over egenskapene forøvrig. Var i 2011/2012 dette da, så kan jo ha forbedret seg den også! :)
 
Vi har nå bestilt Baby Jogger City tour. Synes den virker veldig bra, og blir jo veldig liten. Babybanden selger den nå for 2199 kr :)
 
Back
Topp