Reisetrille/paraplytrille

Charon

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Jeg blir helt svimmel i trille-jungelen!:wacky:
Har Stokke Trailz, men den blir for stor å ha med på sommerferie. Vi skal kjøre til Kroatia, så på utkikk etter en som tar liten plass i bilen, er behagelig å sitte i, kan legge ned ryggen på, og med stor kalesje. Ser litt på Maclaren Techno, Petite&Mars Musca, Babyjogger Mini.. blant annet. Noen erfaringer??
 
Kjøpte for et par uker siden babyjogger city mini GT som "bilvogn"(ligger alltid i bagasjen) da jeg ville ha en litt større enn trille quinny zapp xtra 2 som vi hadde babybilstolen på. Zapp tar mindre plass, men tar plassen på en annen måte. Mer firkanta og mindre hjul. Har brukt zapp som reisetrille i Hellas til eldste. Skikkelig god kalesje, og mer benstøtte enn mange paraplytriller. Kjenner dog ikle den du nevner. Men har du en du liker, men skullelikt større kalesje - tinkafu solskjerm passer det meste og tar ca 0 plass.
 
Kjøpte for et par uker siden babyjogger city mini GT som "bilvogn"(ligger alltid i bagasjen) da jeg ville ha en litt større enn trille quinny zapp xtra 2 som vi hadde babybilstolen på. Zapp tar mindre plass, men tar plassen på en annen måte. Mer firkanta og mindre hjul. Har brukt zapp som reisetrille i Hellas til eldste. Skikkelig god kalesje, og mer benstøtte enn mange paraplytriller. Kjenner dog ikle den du nevner. Men har du en du liker, men skullelikt større kalesje - tinkafu solskjerm passer det meste og tar ca 0 plass.
Alle de jeg nevnte ser ut som har store kalesjer, og kan legges ned. Men jeg har ingen erfaring hvordan de er å trille feks, og skulle gjerne sammenliknet størrelsen på de sammenslått. Kjøper brukt på Finn tenkte jeg, så greit å gjøre litt research før jeg drar av gårde i stedet for å kjøre hit og dit :)
 
Alle de jeg nevnte ser ut som har store kalesjer, og kan legges ned. Men jeg har ingen erfaring hvordan de er å trille feks, og skulle gjerne sammenliknet størrelsen på de sammenslått. Kjøper brukt på Finn tenkte jeg, så greit å gjøre litt research før jeg drar av gårde i stedet for å kjøre hit og dit :)
Kan du ikke dra til en butikk (med godt utvalg) og kikke og teste? Så har du gjort det før du finner brukt, eller kan være på utkikk etter fler. Jeg var først på Babyshop og Barnas Hus, ligger på hvert sitt senter her i nærheten, men jeg er innom senterne innimellom så kikket da. Endte opp en tur til Skøyen på Babybanden kun for å sammenligne to vogner, se på/ta på, legge sammen, andre funksjoner og test-sitte baby ;) Ingen kan si at jeg ikke gjorde research, haha. Folk skulle ha 2000kr brukt, og den kosta 3200ny(på salg).
 
Ja, ville nok også prøvd hos babybanden på skøyen (og heller sjekke nettet for priser når du finner en du liker ;) )
 
Takk for tips! :greet015 Skal til Skøyen etterpå, så da stikker jeg innom og titter litt.
 
Back
Topp