Reiser du til varmere strøk med de små nå på vinteren?

M

Moderator Eve

Guest
Gjør dere det fast?
Hvor?
Anbefaler dere det til andre?
Planlagt eller hopp på tur?
 
Last edited by a moderator:
Vi planlegger tur neste vinter, lille ventes født juli/august. Blir mest sannsynlig Gran Canaria, syns det er et veldig OK sted mht temperatur, miljø og priser. Mulig vi kjører all inkl for å gjøre det lett for oss, samtidig som vi mulig drar med oss noe annen familie også :)
 
Vi sitter å planlegger Kreta tur igjen til høsten/ tidlig vinter , og da vil minstemann være rundt 7-8 mnd :)
 
Skulle gjerne gjort det, men det blir for dyrt. Når man må dra i skoleferiene er prisene helt sinnsyke, så mye penger har vi ikke at vi kan bruke 50.000-100.000 på en uke
 
Ikke planlagt og tror ikke det blir i år nei, men vært de 3 siste årene . Låner da feriehus :)
 
Nei, jeg ser ikke noe poeng i å sitte og se på tv et annet sted for 3x så mye penger. :p
Lite å oppleve med små på slep, og det er begrenset hvor lenge is og babybasseng er spennende. :p
 
Fins ikke noen sted jeg syns er varmt nok når vi kunne reist som ikke innebærer flere fly og mange timer på fly.

Så da fryser jeg heller her enn noen andre steder.

Reiser til Egypt minst en gang i året da men da pga mannens familie der nede og da helst på sensommeren
 
Nå i snøkaoset frister det veldig å hoppe på et fly, men det blir nok ikke noe i år.
Kanskje vi stikker avgårde neste vinter, om knøttet er litt enklere i drift enn brødrene. :p
 
Lille vår ble født i utlandet å hadde første flytur nå i januar, hu er nå 9 mnd. Å vi tenker å ta oss ri uke sommerferie i sommer da hu vill være over 1 år. Å det gledes!
Vårs takler da flyturen kjempebra, å sover nesten hele tiden. null skriking :)
 
Ja! Var i fjor når han var 5 mnd og drar i mars når han er 18 mnd! [emoji16] vi synes det er stas å kunne reise bort fra kulda her hjemme. Å si st det er meningsløst blir litt for dumt. [emoji23]
 
Vi var i Thailand da minste var 6 mnd.
 
Vi var i syden i februar i fjor og skal til syden igjen nå snart, var på Gran Canaria sist :)forhåpentligvis blir eksemen til jentungen bedre i varmere strøk:happy:
 
Før gjorde vi det. Gjerne i flere uker/mnd. Har da vært i Jordan,Israel,Tunisia,Libya og Malta på vinteren.
Nå er vi i England, og her er det ikke varmt :D STORM!
 
Vi reiser ofte til sydligere strøk om vinteren. Gjerne både høstferie og vinterferie eller påskeferie. Varierer hvor vi reiser. Var i Kypros høstferien i fjor. Gran Canaria påsken i fjor. Reiser til Tenerife imorgen. Ender ofte opp med reisemål som ikke er alt for langt unna da vi prøver å holde oss til skoleferien. Reiser bare meg og mannen til Thailand 2 uker i mai.
 
Back
Topp