Reisen fra jente til mor. <3

Så godt å ha mannen hjemme i hele permisjonen. Det vil nok hjelpe mye[emoji173]️

Jeg har prøvd diverse forebyggende smertestillende. Men jeg blir så dårlig av dem. Så jeg kutter dem ut etter kort tids bruk.
Det som hjelpe meg er regelmessig trening og strengt kosthold. det holder faktisk energien og smertene stabil. Mitt største hovedproblem er søvn. Jeg trenger veldig mye søvn, og blir syk dersom jeg ikke hører etter på kroppen. Og den komboen er ofte ikke så lett å kunne tilfredsstille med nyfødt i hus[emoji12]
Men vi må bare gjøre det beste ut av det. Mannen er flink til å lese meg, og ser oftest når han må steppe inn og ta over[emoji85]

Kjenner til søvnproblemene ja [emoji28] jeg også trenger søvn for å forebygge smerte.
Blir spennende å se hvordan det går med en nyfødt igjen [emoji173]️
Håper mannen er flink å hjelpe til!
 
Hvordan gikk det med deg på fredag? :)

I mellomtiden jeg har vært borte fra bv så har jeg hatt én gynekologisk undersøkelse, én time hos revmatologen og én vekstestimering :p
Lille frøkenen her har det helt optimalt! Ligger med hodet ned og var helt på gjennomsnittet nå [emoji173]️ jeg er sååå stolt at hun har vokst seg så stor og sterk selvom jeg har slitt litt og ikke spiser så ofte som jeg burde. [emoji173]️ helt sykt å tenke på at jeg er i termin om en mnd :eek: herregud!
 
I mellomtiden jeg har vært borte fra bv så har jeg hatt én gynekologisk undersøkelse, én time hos revmatologen og én vekstestimering [emoji14]
Lille frøkenen her har det helt optimalt! Ligger med hodet ned og var helt på gjennomsnittet nå [emoji173]️ jeg er sååå stolt at hun har vokst seg så stor og sterk selvom jeg har slitt litt og ikke spiser så ofte som jeg burde. [emoji173]️ helt sykt å tenke på at jeg er i termin om en mnd :eek: herregud!
Herregud, tiden har gått såååå fort, synes det bare er noen uker side den positive testen din [emoji85][emoji28]

Så bra jenta har det bra :D
 
Hurra [emoji324][emoji324][emoji324][emoji93][emoji93][emoji93]
5e462aa5eb33d0476cd8fd99205956ad.jpg
 
Herreguuud, synes ikke det er lenge siden du var i uke 24 [emoji1]

Edit: merker at jeg er i ferd med å bli mor når jeg synes "tiden går såååå fort" [emoji85]

Hehe! Ja du er jo faktisk ikke så langt bak heller [emoji173]️[emoji87]
 
I dag var jeg hos jordmor :)
Hun kjente lett at hodet sto ned og var veldig fornøyd med det. Så får bare håpe hun holder seg der [emoji4][emoji173]️
Kjenner at det er en del press ned mot mormunnen nå. Innimellom får jeg vondt i magen som jeg ikke klarer å skille fra menssmerter eller luftsmerter. Murrer godt ihvertfall! Også har kvalmen kommet litt tilbake. Håper det ikke har tenkt til å vare helt til fødselen [emoji28] ellers er jeg mega trøtt! Skulle ønske jeg kunne tatt meg en ettermiddagshvil innimellom, men så er jeg ofte aleine med guttungen.
Blodtrykket mitt er litt lavt, men ikke sånn krise lavt heldigvis. Må bare være flink å drikke vann også måtte jeg begynne på floradix igjen for å få opp jernlageret litt [emoji1]
Jeg er så utrolig spent på når jeg kommer til å føde og hvordan fødselen går denne gangen. Vurderer å begynne på bringebærbladkapsler nå og bestille modningsakupunktur [emoji4] tror jeg hadde hatt godt av akupunktur i utgangspunktet siden jeg er så sliten [emoji28]
 
I dag var jeg hos jordmor :)
Hun kjente lett at hodet sto ned og var veldig fornøyd med det. Så får bare håpe hun holder seg der [emoji4][emoji173]️
Kjenner at det er en del press ned mot mormunnen nå. Innimellom får jeg vondt i magen som jeg ikke klarer å skille fra menssmerter eller luftsmerter. Murrer godt ihvertfall! Også har kvalmen kommet litt tilbake. Håper det ikke har tenkt til å vare helt til fødselen [emoji28] ellers er jeg mega trøtt! Skulle ønske jeg kunne tatt meg en ettermiddagshvil innimellom, men så er jeg ofte aleine med guttungen.
Blodtrykket mitt er litt lavt, men ikke sånn krise lavt heldigvis. Må bare være flink å drikke vann også måtte jeg begynne på floradix igjen for å få opp jernlageret litt [emoji1]
Jeg er så utrolig spent på når jeg kommer til å føde og hvordan fødselen går denne gangen. Vurderer å begynne på bringebærbladkapsler nå og bestille modningsakupunktur [emoji4] tror jeg hadde hatt godt av akupunktur i utgangspunktet siden jeg er så sliten [emoji28]

Har du prøvd modningsakupunktur før?

Er en kjempe spennende tid vi går i møte. Nå blir alt analysert opp i mente[emoji23] ,,,er det en rie? ,,lakk jeg litt fostervann nå?[emoji23]
 
Har du prøvd modningsakupunktur før?

Er en kjempe spennende tid vi går i møte. Nå blir alt analysert opp i mente[emoji23] ,,,er det en rie? ,,lakk jeg litt fostervann nå?[emoji23]

Hehe ja sant?! Kjempe spennende! I tillegg er bestevenninnen min bare ti dager unna termin! [emoji7][emoji7] så vi driver og oppdaterer hverandre hele dagen [emoji23][emoji23][emoji23]
Nei jeg har ikke prøvd det før, men har fått akupunktur tidligere og liker det veldig godt. Tror jeg dropper forresten bringebærbladkapsler og bestiller akupunktur til uken. [emoji173]️ men vet ikke om jeg trenger så mange modningspunkter [emoji12] blir vel mest for å få kroppen til å slappe mer av og trenger mer energi.
 
Haha må bare le litt!
Fikk melding av bestevenninnen min at nå er stormen Ylva på vei [emoji23] kanskje ikke så langt unna fødselen nå? [emoji12]
Den julen Noah ble født så var det regnrekord og båten noah’s ark lå til bryggen [emoji23]
Syns det er morsomt å tenke på [emoji28]
 
Haha må bare le litt!
Fikk melding av bestevenninnen min at nå er stormen Ylva på vei [emoji23] kanskje ikke så langt unna fødselen nå? [emoji12]
Den julen Noah ble født så var det regnrekord og båten noah’s ark lå til bryggen [emoji23]
Syns det er morsomt å tenke på [emoji28]

Skal hun hete Ylva?[emoji4]

Hvor mange dager har du igjen til termin nå? Er vell høygravid du også?
 
Skal hun hete Ylva?[emoji4]

Hvor mange dager har du igjen til termin nå? Er vell høygravid du også?

Ja [emoji173]️ Ylva Oline [emoji7] jupp! Teller ned til 7. Desember! Da jeg er 37+0... du hadde termin ca en uke før meg hadde du ikke?
 
Hahaha, nei, får håpe deres Ylva venter til stormen Ylva har slukna [emoji14]

Hehe, det som er morsomt er at hun føles litt ut som en storm [emoji23] jeg føler på kroppen at det er like før stormen bryter ut. Du er litt spontan og utålmodig har jeg fått veldig fornemming om. Så det blir morsomt å se om det stemmer. Alle personlighetstrekkene jeg følte ang Noah har stemt på en prikk. [emoji28][emoji93]
 
Ja [emoji173]️ Ylva Oline [emoji7] jupp! Teller ned til 7. Desember! Da jeg er 37+0... du hadde termin ca en uke før meg hadde du ikke?

Så artig[emoji7] jeg har sikkert fått det med meg før. Men du vet... det var den hukommelsen da[emoji23]

2 desember er jeg 37+0[emoji4] så ja. Da følger vi hverandre ganske godt.
 
Så artig[emoji7] jeg har sikkert fått det med meg før. Men du vet... det var den hukommelsen da[emoji23]

2 desember er jeg 37+0[emoji4] så ja. Da følger vi hverandre ganske godt.

Hehe, ja jeg vet den hukommelsen [emoji23][emoji23]
Woohooo det er ikke lenge til [emoji7][emoji7]
 
Back
Topp