Reisen fra jente til mor. <3

Så vondt å høre om bestemoren din:oops:sender gode tanker og klemmer til deg og dine og håper det ordner seg :Heartred
 
Så trist å høre om bestemoren din:( Kreft er en grusom sykdom.
Håper på det beste for din bestemor, og krysser det som er å krysses.

Du må la både kropp og hode få lov til å være trist. Stress er ikke bra, men heller ikke å undertrykke følelser.
Håper du har noen gode venninner du kan prate med:Heartred
 
Så vondt å høre om bestemoren din:oops:sender gode tanker og klemmer til deg og dine og håper det ordner seg :Heartred

Stor klem til deg og familien din! [emoji173]️

Så trist å høre om bestemoren din:( Kreft er en grusom sykdom.
Håper på det beste for din bestemor, og krysser det som er å krysses.

Du må la både kropp og hode få lov til å være trist. Stress er ikke bra, men heller ikke å undertrykke følelser.
Håper du har noen gode venninner du kan prate med:Heartred

Tusen takk dere [emoji173] Fikk snakke med henne i går på tlf og det var godt. Hun hadde heldigvis ikke spredning, men det ble en risikabel operasjon så jeg bare håper at hun klarer seg gjennom den. Det er ihvertfall litt mer lys i tunellen og det holder jeg fast på! [emoji173]
 
Tusen takk dere [emoji173] Fikk snakke med henne i går på tlf og det var godt. Hun hadde heldigvis ikke spredning, men det ble en risikabel operasjon så jeg bare håper at hun klarer seg gjennom den. Det er ihvertfall litt mer lys i tunellen og det holder jeg fast på! [emoji173]

Godt å høre litt positive nyheter:Heartred
 
Haha din snik! Det stemmer ja :p kjente du meg igjen altså? [emoji23]
Tuller du? :laughing025 Jeg tenkte tanken at KANSKJE det er deg. Men jeg hadde jo kun profilbildet ditt å sammenligne med :p Tenkte at sjansen er minimal selv om hårfargen var den samme :p
Skjønte du hvem jeg var? (Du har vell sett bilde av meg)
 
Tuller du? :laughing025 Jeg tenkte tanken at KANSKJE det er deg. Men jeg hadde jo kun profilbildet ditt å sammenligne med :p Tenkte at sjansen er minimal selv om hårfargen var den samme :p
Skjønte du hvem jeg var? (Du har vell sett bilde av meg)

Altså det er jo flere med tatoveringer på armen da, men det var sikkert meg :p
Vet du hva, jeg var helt i min egen verden jeg så jeg tror ikke jeg "så" noen andre der enn kassadamen Hehe!
Husker faktisk ikke om jeg har sett hvordan du ser ut [emoji85] har du lagt ut bilde av deg på skjult?
 
Når det er tilbud overalt så var jeg plutselig blakk, igjen!
b88b19cb541632cb66c33448760557e2.jpg

Både storebror og lillesøster fikk seg noe fint! I tillegg fikk jeg babycallen på 20% og det var den siste i butikken [emoji33]
 
Altså det er jo flere med tatoveringer på armen da, men det var sikkert meg :p
Vet du hva, jeg var helt i min egen verden jeg så jeg tror ikke jeg "så" noen andre der enn kassadamen Hehe!
Husker faktisk ikke om jeg har sett hvordan du ser ut [emoji85] har du lagt ut bilde av deg på skjult?

Ligger en bilde tråd inne på skjult ja[emoji6]
Om det var deg jeg tenker på. Så sto jeg rett forran deg i køen. Spurde deg om du kunne holde plassen min så jeg kunne løpe å hente noen sokker[emoji85]
 
Når det er tilbud overalt så var jeg plutselig blakk, igjen!
b88b19cb541632cb66c33448760557e2.jpg

Både storebror og lillesøster fikk seg noe fint! I tillegg fikk jeg babycallen på 20% og det var den siste i butikken [emoji33]


Se det ja. Du har fått gjort litt idag du[emoji23] jeg må få gått igjennom alle tingene. Er jo helt galskap å gå glipp av alle disse tilbudene når jeg vet jeg trenger mye. Jeg bare vet ikke hva[emoji23][emoji23]
 
Se det ja. Du har fått gjort litt idag du[emoji23] jeg må få gått igjennom alle tingene. Er jo helt galskap å gå glipp av alle disse tilbudene når jeg vet jeg trenger mye. Jeg bare vet ikke hva[emoji23][emoji23]

Ja [emoji85] i dag var to omslagsbodyer fra lillelam kommet i posten også! Så nå begynner det å bli nok klær ihvertfall :p
Jeg mangler kun noen nye ammetopper og bher, bleier, stellekommode, klesskap, belly bandit, close caboo bæresjal, stokke tripp trapp med babyset, og litt annet "småting"... Hehe har heldigvis liste da! Men blir helt svett av alle tilbudene uansett [emoji23]
 
Back
Topp