Reisen fra jente til mor. <3

[emoji173][emoji173][emoji173] ååh, for en fin dag du har hatt! Jeg er så sjalu [emoji14]

Hvordan er formen om dagen da?
 
[emoji173][emoji173][emoji173] ååh, for en fin dag du har hatt! Jeg er så sjalu [emoji14]

Hvordan er formen om dagen da?

Ja det kan du si [emoji173] formen er litt opp og ned. Trodde jeg var ferdig med kvalmen men den kommer fortsatt sånn plutselig :p må bare være flink å spise :)
Men det kjipeste kanskje er at jeg har null sexlyst og har vært så irritabel på mannen i de siste ukene at jeg begynte å bli litt lei og bekymret! Men det snudde heldigvis på lørdag :p ikke sexlysten da, men vi klarer å kose oss i hverandres nærvær igjen [emoji173] så håper det blir enda bedre etterhvert.
Nå skal det søren pitle klaffe for deg assa! Jeg sender deg masse babystøv og sier til babyen din at det er på tide å dra til mammaen sin [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Ja det kan du si [emoji173] formen er litt opp og ned. Trodde jeg var ferdig med kvalmen men den kommer fortsatt sånn plutselig [emoji14] må bare være flink å spise :)
Men det kjipeste kanskje er at jeg har null sexlyst og har vært så irritabel på mannen i de siste ukene at jeg begynte å bli litt lei og bekymret! Men det snudde heldigvis på lørdag [emoji14] ikke sexlysten da, men vi klarer å kose oss i hverandres nærvær igjen [emoji173] så håper det blir enda bedre etterhvert.
Nå skal det søren pitle klaffe for deg assa! Jeg sender deg masse babystøv og sier til babyen din at det er på tide å dra til mammaen sin [emoji173][emoji173][emoji173]
Ååh, ser problemet.. men han veit jo at det er midlertidig da :)

Jafysøren, nå vil jeg ha beis!!
Krysser alt jeg kan samtidig som er jeg drit lei av alt styret.. nesten så jeg gruer meg til el er overstått fordi det da snart er tid for testing igjen =/
 
Ååh, ser problemet.. men han veit jo at det er midlertidig da :)

Jafysøren, nå vil jeg ha beis!!
Krysser alt jeg kan samtidig som er jeg drit lei av alt styret.. nesten så jeg gruer meg til el er overstått fordi det da snart er tid for testing igjen =/

Ja heldigvis :)
Skjønner deg veldig godt! Jeg har jo så utrolig lyst at du skal bli gravid nå at jeg bare ønsker veldig veldig hardt at nå klaffer det! Vet ikke hvordan jeg hadde forholdt meg til det. Hvor lenge jeg hadde klart tidligtesting og drukket te, grapefruktjuice osv... men så blir man jo så sykt utålmodig for det er jo en reell sjanse for å faktisk være gravid.
Jeg heier ihvertfall på deg! Nå skal det klaffe! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Ja heldigvis :)
Skjønner deg veldig godt! Jeg har jo så utrolig lyst at du skal bli gravid nå at jeg bare ønsker veldig veldig hardt at nå klaffer det! Vet ikke hvordan jeg hadde forholdt meg til det. Hvor lenge jeg hadde klart tidligtesting og drukket te, grapefruktjuice osv... men så blir man jo så sykt utålmodig for det er jo en reell sjanse for å faktisk være gravid.
Jeg heier ihvertfall på deg! Nå skal det klaffe! [emoji173][emoji173][emoji173]
Har ikke vært så hard på gfjuice og te i det siste for å si det sånn. Etter 9 mnd er jeg egentlig litt i fuck-it-mode [emoji14]
Tenkte at teen kanskje kan bidra til at el kommer før slimhinna er tykk nok, og at kroppen funker best for egen maskin :)
 
I går var jeg på 12 ukers kontroll og tok blodprøver, urinprøve og fikk helsekortet utskrevet :) det føltes veldig godt :D
Ooooog bare for å komme med et typisk stolt-mamma-øyeblikk så bæsjet gutten min i potte for første gang! Og jeg ble sååå stolt [emoji28][emoji23]
Såååååååå i går kveld, satt jeg aleine i sofaen (mannen var på trening), kjente jeg på magen og trykket litt for å kjenne om jeg kunne kjenne noe. Plutselig kjente jeg enten hodet og hendene, eller rumpen og beina dunke eller dulte borti hendene mine [emoji7][emoji7] jeg kjente klart og tydelig babyen! Det var heeelt utrolig :D og jeg er bare 13+5 i dag! Gleder meg til å kunne kjenne det regelmessig. Da jeg var gravid med gutten min fikk han kallenavnet hulken fordi det var så sterke bevegelser så tidlig :p Så kanskje det er en ny hulken inni der? :p
Etter ultralyden tror jeg ihvertfall at det er en gutt [emoji173] Det er sååå lenge å vente til 2. August å få vite kjønnet :p
Så fantastisk!:love017
 
Har ikke vært så hard på gfjuice og te i det siste for å si det sånn. Etter 9 mnd er jeg egentlig litt i fuck-it-mode [emoji14]
Tenkte at teen kanskje kan bidra til at el kommer før slimhinna er tykk nok, og at kroppen funker best for egen maskin :)

Ja jeg leste du skrev det. Det kan være den ikke er tykk nok ja. Håper kroppen fikser opp i det på egenhånd. Det er jo det beste :)
 
243b6e19bd878367c10a61c15b08ac3c.png

Ny uke, og nå begynner tiden å renne avgårde! Det eneste jeg føler tar veldig lang tid er å vente på oul 2. August :p men jeg vil jo huske å nyte juli, så jeg får vel bare glede meg over hver dag! For nå er solen endelig kommet til Bergen! :D ble faktisk litt solbrent på skuldrene i går. Fant ikke solkremen for den har jeg jo ikke trengt på leeeeeenge :p
Nå når jeg ligger i sengen kjente jeg en bulk som presset seg ut på magen. Så jeg ser jo at livmoren min er omtrent under navlen allerede. Men det er vel normalt når jeg er andregangsfødende :)
Og btw så bæsjer Noah i potten hver morgen nå! Hurra :D hehehe
 
243b6e19bd878367c10a61c15b08ac3c.png

Ny uke, og nå begynner tiden å renne avgårde! Det eneste jeg føler tar veldig lang tid er å vente på oul 2. August [emoji14] men jeg vil jo huske å nyte juli, så jeg får vel bare glede meg over hver dag! For nå er solen endelig kommet til Bergen! :D ble faktisk litt solbrent på skuldrene i går. Fant ikke solkremen for den har jeg jo ikke trengt på leeeeeenge [emoji14]
Nå når jeg ligger i sengen kjente jeg en bulk som presset seg ut på magen. Så jeg ser jo at livmoren min er omtrent under navlen allerede. Men det er vel normalt når jeg er andregangsfødende :)
Og btw så bæsjer Noah i potten hver morgen nå! Hurra :D hehehe
Hurra for sol, mage og bæsj [emoji90]
Har dere fortalt at han skal bli storebror enda eller?
 
Kanskje når magen begynner å bli kjempestor så blir han super nysgjerrig :)

Hehe ja. Og hvis han får kjenne spark. Jeg ser ihvertfall at han skjønner hva en baby er. Men at den er inni magen min er visst litt vanskelig å forstå :p det er vel ikke så rart når det til og med er vanskelig for meg å forstå :p Hehe
 
Hehe ja. Og hvis han får kjenne spark. Jeg ser ihvertfall at han skjønner hva en baby er. Men at den er inni magen min er visst litt vanskelig å forstå [emoji14] det er vel ikke så rart når det til og med er vanskelig for meg å forstå [emoji14] Hehe
Haha, ja, synes det er ekstremt merkelig hele greia [emoji14] skjønner jo hvorfor folk kaller det et mirakel [emoji14]
 
Haha, ja, synes det er ekstremt merkelig hele greia [emoji14] skjønner jo hvorfor folk kaller det et mirakel [emoji14]

Ja! Til og med rett etter fødselen så aner du ikke hvor den babyen kom ifra og skjønner ikke at du har laget den inni magen din :p selvom det kjennes ut som en granat har eksplodert i underlivet ditt [emoji23]
 
Jeg har vært litt bekymret i to dager fordi jeg har hatt så ubehagelige kynnere ofte og kjent lite dulting som jeg var begynt å kjenne hver dag nå. Men så i dag tidlig var det maaaaasse poking på innsiden av magen! Jeg lå bare og gliiiiste fra øre til øre! Det er så fantastisk og jeg er så hormonell at jeg vil grine nesten hele tiden [emoji23] sist tok jeg ikke like lett til tårene, men nå gråter jeg av nesten alt jeg ser på TV! [emoji85]
Jeg så Vaiana Disney-filmen i går og den var kjempe fin! Nå elsker jeg disneyfilmer litt over gjennomsnittet da, men likevel :p kom en del tårer gjennom den filmen ja :p
Nå bare gleder jeg meg så ekstremt til å bli bedre og bedre kjent med lille babyen i magen. Jeg har allerede gitt han navnet Mikkel, men om det blir det vet jeg ikke ennå. Kanskje passer det ikke eller om det er en jente så må jeg også finne et annet navn :p men tror det er en liten Mikkel guttebass inni der [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Mikkel er et av mine favoritt guttenavn. Men vi har allerede en Malin og dersom dette er en gutt så vil vi helst unngå forbokstavene vi allerede har brukt.
 
[emoji7][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Mikkel er søtt! !

Saaant? Jeg har blitt helt forelsket i navnet :p typisk hvis det nå viser seg å være jente! Haha, men det blir bare kjekt uansett da :) må bare finne et jentenavn jeg kan forelske meg i :p hehe
 
Back
Topp